RSS

"It's beauty that captures your attention; personality which captures your heart."

Wednesday Review: Toni&Guy Protein Protection Mist

Cand mi-a venit si mie mintea la cap si am realizat ca trebuie sa am mai mare grija de parul meu, mai ales atunci cand il indrept, primul lucru pe care l-am facut a fost sa dau un search pe Google sa vad care e produsul pentru protectie cel mai laudat. Dupa un research de cateva zile si citit zeci de comentarii pe forumuri am dat verdictul.
Trebuie sa incerc Toni &Guy Protein Protection Mist.
La vremea respectiva era cel mai laudat produs si nu ma asteptam sa ma dezamageasca in vreun fel.
L-am cumparat atunci cu vreo 30 de lei dintr-o farmacie Sensiblu. Acum sincer nu stiu unde se mai gaseste exact si nici cat mai costa.


Toni &Guy Protein Protection Mist este un spray de protectie pentru parul tratat cu produse de styling. El contine proteine active si un protector termic facandu-l sa trateze si sa descurce parul.

Din pacate n-am avut o experienta placuta cu acest produs.
Parul meu este ondulat si destul de neascultator de la mama natura, dar cand am inceput sa folosesc acest spray parca a luat-o razna de tot. Chiar si indreptat cu placa nu vroia sa stea in nici o directie, iar a doua zi deja era haos in capul meu.
Am mai spus cred ca nu-mi place sa folosesc produse de styling pentru ca nu-mi place sa-mi simt parul incarcat. Acelasi efect de par sticky imi lasa si spray-ul, indiferent de cantitatea pe care o aplicam pe par. Ca sa nu mai spun ca imi facea si parul sa se ingrase mai repede, iar mirosul ma lasa fara cuvinte. 

Singurul plus al acestui produs a fost faptul ca imi facea parul sa aiba o stralucire sanatoasa.

Concluzia mea e ca nu mi-a placut deloc acest spray, nu l-as mai recumpara si nici nu-l recomand.

Hope you enjoyed! Kissez!

  • Digg
  • Del.icio.us
  • StumbleUpon
  • Reddit
  • RSS

0 comments:

Post a Comment