RSS

"It's beauty that captures your attention; personality which captures your heart."

Saturday Likes

God, I hate this weather!
Iar cand am citit postarea Ilincai, m-am bucurat enorm ca n-am avut drum pe afara si am putut sa stau linistita home la caldurica.
Mai ales ca pe straduta mea abia daca azi au deszapezit si ei cum trebuie astfel scazand sansele sa-ti rupi gatul incercand sa mergi printre muntii de zapada.
Eu n-am apucat sa fac poze la superba mea strada, insa va las cu cele facute de Ilinca. 



Si acum ca mi-am varsat of-ul pot sa revin la lucrurile nice pe care le-am citit in saptamana mea de semi-hibernare.

Abia astept sa vina primavara si deja am facut o mica( a se citi imensa :) ) obsesie pentru esarfe, iar Chic Boutique parca imi citeste gandurile. Acolo o sa vedeti o multime de minunatii pe care le-as cumpara intr-o clipa daca le-as gasi prin magazine si as avea si bani, evident. :) Sa nu mai adaug si faptul ca am observat ca avem cam aceleasi gusturi in materie de fashion. 
Totusi poza care mi-a atras atentia este cea jos, just because este combinatia fix pe stilul meu pentru ca pe locul doi in categoria obsesii pentru primavara sunt accesoriile, iar vesta de blanita e pe wishlistul meu de ani de zile si inca n-am reusit sa o am. Poate am noroc la vara, daca iarna nu tine cu mine. :))


Pe Alexandra o admir de ceva vreme pentru look-urile superbe si originale pe care le realizeaza si imi doresc sa ajung si eu la nivelul ei de dexteritate. :)
Look-ul propus pentru Valentine's Day mi se pare foarte indraznet si e ceva care as purta fara sa stau pe ganduri.
In caz ca nu o urmariti, go check her out pentru ca merita!
Dovada o aveti in pozele de mai jos.



Ultima chestie draguta am descoperit-o ieri pe blogul Ancai si cred ca se adreseaza celor care sunt super makeup addict si au nevoie de idei de depozitare pentru colectia lor. :)
Mi se pare un dulapior foarte cute pe care cred ca mi-l voi cumpara atunci cand imi voi redecora camera ( Doamne ajuta!). Nu stiu daca il voi folosi pentru makeup stuff pentru ca tot ce am eu nu ar ocupa nici macar un sertar, dar mi se pare foarte practic. :)


Thanx again to IlincaChic BoutiqueAlex Make-up and Anca for letting me mention them. :)
Hope you enjoyed and don't forget to enter my giveaway. Maine la miezul noptii se incheie. Kissez!

  • Digg
  • Del.icio.us
  • StumbleUpon
  • Reddit
  • RSS

6 comments:

Ilinca said...

puuup:*

Maddy said...

@Ilinca: Eu si mai tare :D :*

Unknown said...

:)thank's again!
Ma bucur ca iti plac postarile, sper sa iti placa in continuare si sa ma tot vad ...in every saturday likes:)Te pup!

Maddy said...

@ChicBoutique: Nu m-ar mira sa se intample asa, mai alesc a avem aceleasi gusturi :D Te pup! :*

Alexandra said...

Deci...trebuie sa-ti mai spun cat ma bucur ca ma vad aici,la rubrica ta?
Esti o scumpa si ma bucur mult,sa sti!

Maddy said...

@Alexandra: Crede-ma ca o spun din tot sufletul, meriti sa apari in fiecare rubrica de likes si nu doar la mine. Ai talent si trebuie sa-l vada toata lumea. Nu-mi doresc decat sa ajung si eu candva la nivelul tau. Poate ar trebui sa iau lectii de la tine :D Te pup dulce dulce de tot!

Post a Comment