RSS

"It's beauty that captures your attention; personality which captures your heart."

Tuesday Talk: Thoughts on Valentine's Day?

Incepand de saptamana trecuta am observat ca nebunia cu Valentine's Day ma urmareste peste tot. Aproape toate serialele pe care le urmaresc au avut ca tema Ziua Indragostitilor, peste tot pe unde ma uitam pe net gaseam ceva care sa aiba legatura cu iubirea si cu ce cadou ai putea sa-ti surprinzi jumatatea.

Si daca astazi e The Big Day in care ar trebui sa ne iubim mai mult ca oricand m-am gandit sa abordez si eu subiectul. :)

Recunosc, I'm a hopeless romantic, dar nu am sarbatorit niciodata aceasta zi si nici anul acesta nu va fi o exceptie. Nu pentru ca nu am avut sau nu as avea acum cu cine, dar noi incercam sa ne aratam sentimentele fata de celalalt in fiecare zi, prin lucruri simple si mici atentii.
Ma simt norocoasa si intr-un fel pentru mine e Valentine's Day aproape in fiecare zi. :)
Asa ca eu votez ca Ziua indragostitilor sa se sarbatoreasca in fiecare zi din an. Who's with me? :)
Care e parerea voastra in legatura cu aceasta sarbatoare imprumutata?

Acum va las cu niste poze cute :)















Ultima poza este un inside joke intre mine si my boyfriend ( cine ii urmareste pe Youtube pe cei de la Epic Mealtime cunoaste :P )

Hope you enjoyed si astept parerile voastre. :) Kissez!

  • Digg
  • Del.icio.us
  • StumbleUpon
  • Reddit
  • RSS

4 comments:

It's Friday Somewhere said...

Happy Valentine's Day!:*

Maddy said...

@It's Friday Somewhere: Happy Valentine's DAy si tie! Kissez! :*

Alexandra said...

Sunt de acord cu tine! Nici pentru mine nu este o zi speciala...nu iubesti mai mult de "Valentine's Day"...
:*

Maddy said...

@Alexandra: Ce ma bucur ca nu sunt singura :)

Post a Comment