RSS

"It's beauty that captures your attention; personality which captures your heart."

January Favorites

Wow...luna asta a trecut incredibil de repede sau doar mie mi s-a parut asa?
Fiind ultima zi din ianuarie m-am pregatit sa va arat produsele pe care le-am folosit cu drag aceasta luna. :)


Demachiantul si crema hidratanta de la Herbagen.
Inca le testez, dar deja imi plac. Crema cel putin este incredibila pentru tenul meu.
Poate le voi face un review daca sunteti interesate. :)


Apa termala de la Vichy.
In ultimele doua saptamani am reinceput sa o folosesc zilnic, mai ales dimineata and i still love it.



Samponul Elseve Arginine Resist x 3.
El a trecut de stadiul de testare. Deja am dat verditctul. Imi place mult. :)



Uleiul de ricin.
Despre el am vorbit aici si a intrat in rutina mea de seara tot cam de doua saptamani.


Paleta NYX din colectia Caribbean in nuanta I dream of Barbados.
A fost folosita pentru look-uri subtile de zi. Imi plac mult nuantele si se potrivesc ochilor mei caprui.


Blush-ul din acest Duo de la E.L.F. a fost singurul folost intreaga luna. 
Chiar daca e putin sparkly se vede frumos pe tenul meu, mai ales ca il aplic intr-un strat foarte fin.


Mascara L'oreal Volumissime.
Imi place ca nu imi incarca foarte tare genele. Il folosesc ziua, cand nu vreau nimic dramatic.


Rujul din gama Essential de la E.L.F. in nuanta Nostalgic este folosit zilnic la greu de cand am primit comanda. :)


Balsamul Nivea Hydro Care.
Mai am putin si il termin. Inca ma mai gandesc daca sa-l recumpar sau sa incerc Carmex-ul.


Oja Flormar 424.
A fost cea mai folosita oja in luna ianuarie. Si acum o am pe unghii. :) 



Hope you enjoyed! Kissez!

  • Digg
  • Del.icio.us
  • StumbleUpon
  • Reddit
  • RSS

7 comments:

It's Friday Somewhere said...

Paleta Nyx e superba!! Sa o folosesti cu placere . Ma gandeam sa cumpar duo-ul de la ELF , dar e mai convenabil sa cumperi carticica de fata decat separat . Iesi cu 18 lei mai ieftin. Si multumesc ca mi-ai amintit de oja! O am si eu , dar am uitat de ea :)) Pup !

Maddy said...

@It's Friday Somewhere: Multumesc mult :* Ai dreptate cu carticica de la ELF...eu cred ca eram prea euforica din cauza reducerilor ca nu mi-a trecut prin cap :)) Oja e superba si surprinzator de rezistenta. Pup! :*

Florina Pandrea said...

ai un tagutel mic de la mine :*

Maddy said...

@Pandrea Florina: thanx mult :*

ABeautyTale said...

Ce frumoasa e paleta de la NYX!

Jully with love said...

Ai un blog foarte dragut ,culorile paletei se potrivesc de minune cu ochii caprui :X

Maddy said...

@Jully with love: Multumesc frumos! :*

Post a Comment