RSS

"It's beauty that captures your attention; personality which captures your heart."

Monthly Treat - February

In luna ianuarie se pare ca nu am fost destul de cuminte pentru ca nu m-am rasfatat cu ce mi-am propus. Am fost intr-un fel de mini greva cand vine vorba de cumparat produse de makeup pentru ca au intervenit alte cheltuieli mai importante. Dar mi-am promis ca luna aceasta recuperez. Sper sa reusesc sa ma tin de cuvant. :)

In luna februarie m-am decis ca rasfatul meu sa fie rujul de la Maybelline in nuanta 140 - Fuchsia Fever.
Ce-i drept l-am vazut la o tipa de pe Youtube si mi s-a parut o culoare draguta. Sper sa fie asa si live. Daca nu ma reorientez catre alt ruj roz. :)

Acum stau si ma gandesc oare daca se gaseste si la noi pentru ca nu mi-am mai cumparat ceva de la Maybelline de o gramada de timp si nu mai stiu ce gama de produse mai au.
Sper totusi sa am noroc. :)


Voi cu ce planuiti sa va rasfatati luna aceasta?

Hope you enjoyed! Kissez!

  • Digg
  • Del.icio.us
  • StumbleUpon
  • Reddit
  • RSS

7 comments:

fashion doctor said...

foarte frumoasa culoarea! puup

Maddy said...

@modniza: Sper sa mi se si potriveasca :) te pup :*

Gabriela said...

Foarte dragut ! :D

It's Friday Somewhere said...

Eu mi-am comandat Revlon Colorstay :X

Maddy said...

@It's Friday Somewhere: Uuuuu..I wanna see :D :*

Alexandra said...

Adorabila nuanta! Eu am inceput sa fac o pasiune pentru rujuri! ;))
:*

Maddy said...

@Alexandra: Si eu inccep incet incet sa fac o pasiune pentru ele...sunt sigura ca n-o sa pot sa ma abtin sa-l cumpar doar pe acesta :))

Post a Comment