RSS

"It's beauty that captures your attention; personality which captures your heart."

Wednesday Review: Paleta NYX - I Dream Of Barbados


Iata ca a venit timpul sa fac review si la paleta care a fost favorita mea in luna ianuarie.
A trecut o luna si un pic de cand am pus gherutele mele norocoase pe Paleta NYX The Caribbean Collection in nuanta I Dream of Barbados si am avut destul timp sa o analizez din toate punctele de vedere.




Pot sa spun deja ca imi place ambalajul, faptul ca are o oglinda mare pe care o si folosesc, dar si cele doua aplicatoare cu care vine paleta sunt chiar ok.

Fiind prima data cand am folosit un produs de la NYX primul lucru care m-a surprins a fost calitatea culorilor. Sunt foarte pigmentate chiar si aplicate fara primer. Cat despre rezistenta acel gri inchis care aplicat pare mai mult negru le intrece pe toate.

Consistenta culorilor este foarte cremoasa si se aplica foarte frumos, insa cea roz este putin mai prafoasa. Sincer eu as folosi-o si pe post de blush pentru ca este o nuanta foarte frumoasa.
Si ca la orice paleta exista o culoare care imi place mai mult decat toate, iar la aceasta este acel lila superb.

Eu sunt foarte multumita de aceasta paleta si am mai spus-o deja, cred ca se potriveste foarte bine ochilor caprui.
O recomand, dar din pacate nu stiu daca si unde se gaseste la noi si la ce pret.

Iata si swatchurile:

( fara primer)

(cu primer)


Hope you enjoyed! Kissez!

P.S. : Ma puteti gasi si pe Facebook aici. :)

  • Digg
  • Del.icio.us
  • StumbleUpon
  • Reddit
  • RSS

8 comments:

Ilinca said...

in postarea de azi ai un tag de la mine. pup:*

Maddy said...

@Ilinca: Thanx, scumpa! M-am apucat deja de facut poze si saptamana viitoare o sa apara pe blog :D Pup! :*

Unknown said...

Maddy, un pret si eventual un loc de unde sa cumparam..ne spui si noua?:) plssss! kiss

Maddy said...

@ChicBoutique: Imi pare rau, dar nu stiu. Promit ca in secunda in care aflu te anunt :*

Alexandra said...

Supeeer arata paletuta,nuantele sunt superbe si se vede ca sunt pigmentate!
S-o folosesti cu placere si asteptam o demonstratie cu ea.:>:>
Pupici!
>:D<

Maddy said...

@Alexandra: Inca sunt timida, dar am planuite cateva lookuri in martie cu ea :D Sper sa iasa ceva demn de aratat pe blog :D Pup tare! :*

Florina Pandrea said...

ce dragut este rozul acela cald <3

Maddy said...

@Pandrea Florina: L-am folosit pe post de blush si e super nice :X :*

Post a Comment