RSS

"It's beauty that captures your attention; personality which captures your heart."

My Preciousssss

In sfarsit il am si eu <3
Imi doream de foarte mult timp un Jumbo Eye Pencil in nuanta Milk si de fiecare data cand se intampla sa-l gasesc in stoc pe undeva nu aveam bani sa mi-l cumpar, insa luna aceasta am avut un mare noroc si am reusit sa-l castig, iar astazi a ajuns in gherutele mele. <3
Abia astept sa-l incerc si sa ma bucur de el! :)


Iti multumesc din suflet inca o data http://jullywithlove.com/ pentru organizarea giveaway-ului care m-a ajutat sa castig produsul dupa care ravneam de atata timp. :)

Kissez!

  • Digg
  • Del.icio.us
  • StumbleUpon
  • Reddit
  • RSS

2 comments:

Florina Pandrea said...

Norocoaso :| si eu mi-l doresc foarte mult timp,ma bucur ca l-ai castigat !!:*

Maddy said...

@Pandrea Florina: Esti o scumpa! Thanx :*

Post a Comment