RSS

"It's beauty that captures your attention; personality which captures your heart."

Saturday Likes

Weekend at last! <3
Am avut o saptamana in care am fost dubios de happy, chiar daca starea mea de sanatate n-a fost una extraordinara. Lucru care sincer ma bucura enorm pentru ca in sfarsit pot sa-mi detasez starea de spirit de cea fizica. Sper sa pot sa fac asta in continuare si sunt pe drumul cel bun.:)

Primul lucru care m-a impresionat in aceasta saptamana a fost o bluza foarte girlie, ceva pe care n-as purta in mod normal, dar care arata atat de cute incat n-am putut sa-mi iau ochii de la ea. 
Pe site-ul Ingai veti gasi mult mai multe outfituri si poze superbe (asta pe langa faptul ca si ea e frumoasa foc).



Ca tot a fost Valentine's Day si am fost inconjurati de atatea inimioare peste tot, trebuie sa va arat si eu manichiura pe care as fi purtat-o intr-o astfel de ocazie si care contine...evident....INIMIOARE <3
O gasiti pe blogul Adinei si credeti-ma ca este adorabila. Eu sunt innebunita dupa ea ceea ce inseamna mult avand in vedere ca nu prea sunt fana a modelelor pe unghii. 




Voi incheia cu o alta Adina, care a realizat un machiaj foarte indraznet si care imi place foarte foarte mult.
Cand voi reusi sa fac si eu un cat eye cum trebuie cu siguranta o sa incerc si eu ceva asemanator. :)
Imi place foarte mult si de ea ca persoana si ii apreciez curajul si naturaletea cu care face tutoriale video pe Youtube.
Si sa nu mai spun ca sunt norocoasa ca suntem vecine de cartier :D


Pe Youtube o gasiti sub numele de Adina NU stie tot si credeti-ma ca trebuie sa dati subscribe! :)


Thanx again to Adina and From Meg With Love for letting me mention them. 

Hope you enjoyed! Kissez!

  • Digg
  • Del.icio.us
  • StumbleUpon
  • Reddit
  • RSS

0 comments:

Post a Comment