RSS

"It's beauty that captures your attention; personality which captures your heart."

Friday Tag: Top 10 Actori din seriale

Vazusem prin blogosfera la un moment dat ca circula acest tag si vazand ca mai sunt doar 4 zile pana la Valentine's Day, m-am gandit ca e momentul perfect sa il fac si eu.
Asadar acesta este my top 10. Nu am luat in considerare cat de hot sunt tipii alesi, ci mai mult carisma si cat de mult imi plac mie in rolurile pe care le joaca. :)

10. Benedict Cumberbatch 
Il puteti urmari in Sherlock, adaptarea aventurilor lui Sherlock Holmes la zilele noastre a celor de la BBC.
Imi place mult de el poate si pentru ca intr-un fel imi aminteste de House. :) 


9. Jon Hamm

Mi-a luat ceva pana sa prind drag de Mad Men, iar Don Draper is the man you hate to love sau love to hate, depinde din ce punct de vedere privesti situatia. Plus, who dosen't love a man in a suit? :)


8. Robert Buckley
Mi-a placut mult de el in Lipstick Jungle, era hot si tanar, dar de cand joaca in One Tree Hill gradul lui de hotness a scazut drastic. Poate de aceea e doar pe locul 8 in topul meu.

7. Matthew Gray Gubler   
Imi place cat de geeky e in Criminal Minds. Datorita lui m-am apucat sa vad acest serial si inca il urmaresc.

6. Thomas Dekker
El e new entry, singurul hot guy din The Secret Circle despre care din pacate nu stiu prea multe.


5. Ian Somerhalder
Damon trebuia sa-si faca aparitia in topul meu ca sa nu dezamagesc pe nimeni. Eu il stiu din Lost unde era cam lame. Fara atitudinea de vampiroi badass nu cred ca intra in topul meu.
Totusi trebuie sa recunosc ca are niste ochi frumosi foc.


4. Jim Parsons
The Big Bang Theory este serialul meu preferat cand vine vorba de comedii, in special datorita lui Sheldon.
E pur si simplu adorabil si funny, mai ales cand il auzi spunand "Bazinga!" :)


3. Jensen Ackles
Da, recunsoc, i had a crush on him cand a inceput sa joace in Supernatural, acum m-am linistit, dar doar de dragul lui ma mai uit la serial.

2. Hugh Laurie
House! Atat! Daca nu sti cine e, go find out. Daca sti atunci nu trebuie sa-mi mai justific alegerea. :)

1. David Duchovny
And my number one favorite, bineinteles Hank Moody din Californication. Un serial care nu e pe gustul tuturor, insa mie imi place mult.
He's my new TV Series crush.
( Don't hate me iub pentru ca si tie iti place :P )


Hope you enjoyed! Kissez!

  • Digg
  • Del.icio.us
  • StumbleUpon
  • Reddit
  • RSS

7 comments:

blueroses said...

M-ai surprins cu Sherlock, dar ai dreptate e la fel de nesimtit si genial ca House :)
Imi place topul tau mai neconventional, nu cred ca 'genialul' din Criminal Minds ar fi fost remarcat de cineva :)

Maddy said...

@blueroses: Ma bucur mult ca am reusit sa surprind cu acest top :) :*

Florina Pandrea said...

Ma bucur ca l-ai mentionat si pe Matthew din Criminal Minds :)) si eu tot din cauza lui ma uit la serial <3

Maddy said...

@Pandrea Florina: Hihi, ce nice ca nu sunt singura :D :*

cassady said...

sunt pentru nr 9 nr 6 nr 5 si nr 3 :) ehhh fie si nr 1 mi-aduc aminte de x files :)

Ilinca said...

no. 3:*:*:* please excuse me while i faint:) puuup

Maddy said...

@Ilinca: I knew it :D puup :*

Post a Comment