RSS

"It's beauty that captures your attention; personality which captures your heart."

I'm Taking a Break!


Ieri am realizat ca a trecut mai mult de o saptamana de cand n-am mai dat vreun semn de viata pe aici, ce-i drept am si rarit postarile in ultimul timp din motive personale, dar cand mi-am facut game plan-ul pentru a nu mai disparea din peisaj iata ca blogger nu tine cu mine si ma anunta ca nu mai pot uploada poze.

Asa ca am luat acest lucru ca pe un semn ca am nevoie de o pauza pentru a ma concentra pe mutarea blogului pe un alt domeniu, schimbarea designului, dar si pentru a ma decide spre directia in care vreau sa-l duc mai departe.

Pana atunci vreau sa va multumesc din suflet pentru ca ma vizitati, ma sustineti, si vreau sa va spun ca datorita voua aceasta pauza nu va fi permanenta.

I'll miss u a lot!
Kissez!



  • Digg
  • Del.icio.us
  • StumbleUpon
  • Reddit
  • RSS

0 comments:

Post a Comment