RSS

"It's beauty that captures your attention; personality which captures your heart."

Find of the Month - Balsam de buze Carmex

Luna aceasta am reusit sa termin in sfarsit mult iubitul meu balsam de buze Nivea Hydro Care si am simtit totusi nevoia de o schimbare.
Initial cautam un alt balsam de buze de la Nivea, insa ca de obicei cand il vreau nu-l mai gasesc nicaieri. :)
Asa ca am tradat balsamurile de buze de la Nivea cu cel de la Carmex.


Era super laudat pe Youtube cand am inceput sa ma uit eu la tutoriale, iar cand am aflat ca se gaseste chiar la una din farmaciile din zona ( Help Net), am zis ca e un semn si trebuie sa-l incerc macar.
Si bine am facut! :)

Nu mi-am simtit niciodata buzele atat de hidratate si m-a scapat si de obiceiul meu prost de a-mi musca buzele.
Nu il aplic decat dimineata si seara si este mai mult decat de ajuns pentru o hidratare ca la carte intreaga zi.
Singurul lucru care m-a uimit a fost mirosul mentolat si senzatia aceea de rece si fresh, dar e bine ca dispare destul de repede incat sa nu ma deranjeze.

Si sa nu mai spun ca pretul sau este de doar 10 lei indiferent de forma in care il cumparati.
Eu l-am nimerit sub forma de stick, dar data viitoare cred ca o sa-l aleg pe cel in cutiuta pentru ca pare mai cute. :)


Avand in vedere cat de impresionata am ramas era normal ca el sa fie my find of the month. :)
Il recomand cu cea mai mare incredere!

Hope you enjoyed! Kissez!

  • Digg
  • Del.icio.us
  • StumbleUpon
  • Reddit
  • RSS

6 comments:

It's Friday Somewhere said...

O sa il incerc si eu . Am buzele crapate , mai ales in perioada asta .. Pup :*

Florina Pandrea said...

Arata ok,mie imi plac tare mult cele de la ColorTrend,miros foarte frumos 8-> ...

Maddy said...

@It's Friday Somewhere : Sper sa te ajute. Eu nu cred ca o sa folosesc alt balsam de buze cel putin pe perioada iernii. :) :*

Maddy said...

@Pandrea Florina: Nu le-am incercat niciodata pe cele de la ColorTrend...Sunt bune? Pup

Andreea said...

Si mie imi place Carmex! Il prefer in tub. Balsamurile in cutie mi se par mai greu de folosit pentru ca trebuie aplicate cu degetul. :) :*

Maddy said...

@Andreea: Ai mare dreptate. Cred ca il iau sub toate formele sa-l am peste tot prin casa, geanta, makeup bag :)) :*

Post a Comment