RSS

"It's beauty that captures your attention; personality which captures your heart."

Saturday Likes

Recunosc din suflet ca astazi am fost foarte lenesa si cu greu m-am convins sa scriu postarea asta, nu pentru ca nu mi-ar face placere, dar pentru ca m-am delectat cu un martiosr primit mai devreme si anume revista Cosmopolitan. :) 


Eu am primit-o pe cea cu The Ultimate Pearl Shadow de la NYX in nuanta Baby Pink Pearl care este pur si simplu superba! Acum mai vanez revista cu blush-ul mozaic si daca o gasesc sunt cea mai happy. :)


Si acum sa revenim la oile noastre, mai exact la ce mi-a placut mie sa vad/ citesc pe net in saptamana aceasta. :)

Pe Miu Miu o admir enorm pentru modelele superbe pe care le face si o si invidiez putin pentru unghiile perfecte pe care le are. Mereu cand vad ca posteaza ceva nou intru si citesc cu nerabdare si i-am spus si ei, de acum cand ma duc la shopping de oje mai intai consult blogul ei pentru ca alege cele mai frumoase nuante.
Modelul prezentat in aceasta postare parca e facut special pentru mine. Ador nuantele de roz si mint green impreuna, iar ce a facut ea a iesit incredibil.


O alta fata frumoasa foc pe care o admir pentru stilul ei de a se imbraca este Maytedoll.
Outfitul prezentat aici este superb. Mor dupa absolut fiecare piesa ce alcatuieste intregul look, dar daca ar fi sa aleg ce mi-a atras atentia cel mai tare si ce imi doresc si eu din tot sufletul sunt pantofii. Ii ador! Poate nu as fi asa curajoasa si i-as alege intr-o nuanta nude, dar tot i-as vrea. :)



Si ultimul lucru care m-a impresionat in aceasta saptamana a fost un filmulet facut de Michelle Phan ( pe care o ador). Este povestea Cenusaresei adaptate la zilele noastre, locatia este absolut incredibila ( m-a facut si mai tare sa vreau sa ajung la Paris) si cred ca e o reclama foarte subtila si draguta la rujul de la Lancome.



Daca sunteti interesate si de cum a realizat machiajul pentru filmuletul de mai sus va las si cu tutorialul. :)


A big thanx to Miu Miu for letting me mention her. :)


Hope you enjoyed! Kissez!

  • Digg
  • Del.icio.us
  • StumbleUpon
  • Reddit
  • RSS

0 comments:

Post a Comment