RSS

"It's beauty that captures your attention; personality which captures your heart."

Friday Tag: Show Me Your Desk

Astazi vin cu un tag nou pe care sincer nu l-am mai vazut pe nicaieri asa ca o sa-i multumesc Ilincai ca s-a gandit la mine si cu ocazia asta a trebuit sa-mi fac si eu curat pe birou :))


Biroul l-am cumparat cred ca acum mai bine de 5 ani din Cora si inca se tine bine, nu pot sa spun ca ma mai caracterizeaza acum, dar momentan ma descurc cu ce am. Sincer ma gandeam sa-l vopsesc alb, dar cred ca e prea mare bataie de cap.

Incerc pe cat posibil sa-l tin destul de aerisit pentru ca nu suport ingramadeala asa ca voi incepe sa insir ce se afla pe biroul meu de la stanga la dreapta si anume:

- router-ul wireless
- tocul cu ochelarii de vedere pe care nu ii mai port momentan pentru ca am impresia ca mi s-au schimbat dioptriile ( bine ca asa imi amintesc si eu ca trebuie sa ajung neaparat la un oftalmolog)
- laptop-ul meu fara de care cred ca as innebuni
-o cutiuta de bijuterii foarte cute primita de la o prietena acum mult timp in care acum imi tin medicamentele pe care trebuie sa le iau in fiecare zi
- o lumanare intr-un suport foarte cute
- florile primite de Valentine's Day de la iubitul meu ( <3 )
- rama foto digitala primita de ziua mea anul trecut tot de la el ( <3 )
- agenda in care se afla toate ideile mele legate de blog, un pix (roz evident :D )
- si telefonul meu mobil care e atat de antic incat ar trebui sa stea intr-un muzeu si nu pe biroul meu :))


Am uitat sa mentionez ca in spatele laptop-ului mai tin intr-un suport transparent perechile mele de ochelari de soare preferate si intr-un alt suport asemanator imi tin cheile.

In sertar e inca haos si nu e nimic interesat de aratat ( e un fel de mini librarie plus niste DVD-uri cu tot ce am pe laptop), iar in spatiul de deasupra am un folder cu decupaturi din reviste pentru inspiratie si inca doua agende cu care nu fac mai nimic.


Cam acesta este biroul meu, foarte boring ce-i drept, dar nu ma plang.

Acum ar trebui sa taguiesc si eu pe cineva asa ca urmatoarele fete sa se pregateasca :D :
- Florina - Sunt aiurita si se ia
- Andreea - My Blueberry Nights

Abia astept sa vad si birourile voastre. :)

Hope you enjoyed! Kissez!

P.S. : Don't forget ca ma puteti gasi si pe Facebook si Twitter. :)

  • Digg
  • Del.icio.us
  • StumbleUpon
  • Reddit
  • RSS

8 comments:

Ilinca said...

big like:* cel mai mult mi.au placut cutia de bjuterii, suportul de lumanare si florile. btw biroul tau ma duce cu gandul la biroul unui designer. puuup:*

Florina Pandrea said...

Mersii :* foarte ciudat tag-ul acesta,dar in acelasi timp dragut:D E prima oara cand vad ceva de genul :)) Il voi face cu mare placere :*:* pupici

claudia_mami said...

un birou ingrijit ai ,bravoo telefonul nui antic dar vaza cu siguranta .

Andreea♥ said...

Multumesc!:*

Maddy said...

@Ilinca: Ma bucur ca nu ti s-a parut boring :) Tot ce ti-a placut de pe sunt cadouri primite de la persoane dragi, mai ales florile care au fost o surpriza mai mult decat placuta. :) As fi vrut sa fiu intr-o alta viata designer ca in asta n-am talent la desen and stuff :)) Pup tare!

Maddy said...

@Pandrea Florina: Cu cea mai mare placere si abia astept sa il vad si pe al tau :) te pup!

Maddy said...

@claudia_mami: Mare dreptate ai cand spui ca e varza. Numai batai de cap imi da. Trebuie sa-l schimb neaparat! Te pup!

Maddy said...

@Andreea♥: Cu mare placere. Sper sa fie fun de facut :) Te pup!

Post a Comment