RSS

"It's beauty that captures your attention; personality which captures your heart."

Wednesday Review: Maybelline The Falsies Volum' Express Mascara

Dupa cum v-am obisnuit, e miercuri deci e zi de review. :)

Astazi o sa va povestesc despre cum m-am dus la farmacia Sensiblu sa-mi cumpar niste medicamente si am uitat de tot cand am vazut ca au mai multe feluri de rimeluri de la Maybelline la reduceri, printre care si mult prea laudatul The Falsies Volum' Mascara. Si cum era doar 20 de lei cum puteam sa-l las acolo singurel, asa ca l-am luat acasa sperand ca o sa fie revelatia revelatiilor.

Dar fiind vorba de un lucru cumparat din impuls aveam trei variante: sa iubesc produsul, sa-l urasc sau sa ma obisnuiesc cu el.

Pentru mine din pacate a fost ultima varianta si ma bucur enorm ca m-am abtinut cu ceva timp in urma si nu am platit pretul intreg pe el.


Peria mi se pare foarte interesanta, insa consistenta produsului este mult prea lichida pentru gustul meu.
Scoate cam mult produs si simt ca incarca genele mai mult decat trebuie.


Eu o folosesc doar cand imi doresc un look natural, iar atunci o aplic intr-un singur strat.
Deja de la doua straturi simt ca am spider lashes si nu pot sa spun ca sunt fana a acestui look. :)

Sa nu mai spun ca dupa cateva ore deja se intinde in coltul exterior. Ce-i drept nu e varianta waterproof, deci nu pot sa ma plang sau sa critic prea tare din punctul asta de vedere.

( un strat)



( doua straturi)

N-am pus poze si cu trei straturi ca deja deveneam horror.
Poate par pretentioasa, insa atunci cand ma machiez, cat de putin, accentul mereu e pus pe ochi deci mai ales pe mascara pe care o aplic din abundenta si nu imi place sa-mi simt genele ca se lipesc deja dupa al doilea strat.

Am in continuare o relatie de love/hate cu acest rimel, insa il mai folosesc din cand in cand.
Cu siguranta nu l-as mai recumpara indiferent de reducere. :)

Voua ce mascara va da batai de cap, dar totusi o folositi?

Hope you enjoyed! Kissez!

  • Digg
  • Del.icio.us
  • StumbleUpon
  • Reddit
  • RSS

2 comments:

Alexandra said...

Ce gene lungi si frumoase ai!:X
Nici eu nu mi-am gasit rimelul perfect...surprinzator,mi-a placut Wonderlash de la Oriflame dar nimic nu m-a dat pe spate...
Pupici!

Maddy said...

@Alexandra: Multumesc frumos! Uleiul de ricin a facut minuni pentru genele mele :) Kissez!

Post a Comment