RSS

"It's beauty that captures your attention; personality which captures your heart."

Thursday Look: UD Book of Shadows III Series

Chapter I - Valentine?


Uffff...I must admit...Sunt foarte emotoinata sa fac aceasta postare.
Astazi voi incepe o serie de 3 look-uri folosind, my love, paleta Urban Decay Book of Shadows III.
N-am vrut sa fie chiar un look pentru Valentine's Day pentru ca I'm not into that, dar sper totusi sa va placa.
Pozele nu sunt extraordinare si inca mai experimentez cu locatii, lumina si diferite unghiuri asa ca bare with me. :)
So...This is me. :)
( with a bad hair day :) )

And this is the makeup look. :)





Pentru fata am folosit:
- Fondul de ten Revlon Colorstay in nuanta 150 Buff.
- Concealer Flormar in nuanta 03 Light Beige.
- Blush-ul din duo-ul de la ELF.


Penrtu ochi am aplicat:
- Urban Decay Primer Potion.
- Creion Avon Colortrend in nuanta White ( folosit ca baza).
- Nuanta Psychedelic Sister ( pe toata suprafata pleoapei).
- Nuanta Bordello (in pliu pentru blending).
- Nuanta Rockstar ( in coltul extern si pe pleoapa de jos).
- Am conturat ochii cu creionul de la Urban Decay 24/7 in nuanta Zero.
- Mascara L'Oreal Volumissime in nuanta Carbone Black.



Pentru buze am aplicat:
- Nivea Hydro Care ( nici acum n-am reusit sa-l termin :) ).
- Ruj ELF in nuanta Nostalgic.



Hope you Enjoyed! Kissez!

  • Digg
  • Del.icio.us
  • StumbleUpon
  • Reddit
  • RSS

8 comments:

Ilinca said...

BIG LIKE:* foarte frumoase culorile pe care le.ai ales. pup

Maddy said...

@Ilinca: Thanx mult scumpa! Pup tare! :*

Florina Pandrea said...

Iti sta bine :* si imi plac numele culorilor :))

Maddy said...

@Pandrea Florina: Thanx mult :*

It's Friday Somewhere said...

Ce draguta esti :*:* Posteaza mai des look-uri >:D<

Maddy said...

@It's Friday Somewhere: I'm blushing :"> O sa fac tot posibilul sa ma tin de treaba si sa postez cate un look in fiecare joi :) Te pup dulce! :*

fashion doctor said...

ador movul! foarte frumos! pupici

Maddy said...

@modniza: Suntem pe aceeasi lugime de unda pentru ca si mie imi place mult movul :X Te pup! :*

Post a Comment