RSS

"It's beauty that captures your attention; personality which captures your heart."

Wednesday Review: Lapte demachiant Herbagen

La capitolul lotiuni demachiante n-am fost niciodata foarte pretentioasa si poate de aceea nici nu am recumparat nimic din ce am folosit pana acum. Am incercat multe, iar atata timp cat imi curatau machiajul si nu imi apareau cine stie ce chestii dubioase pe fata eram multumita.

Acum ca tenul meu a luat-o putin razna m-am decis sa am mai mare grija de el si sa nu mai folosesc chiar orice. Asa ca am rugat-o pe matusa mea sa-mi ia drept cadou de Craciun un demachiant si o crema hidratanta care sa contina unt de shea pentru ca citisem eu pe un blog ca are multe beneficii pentru ten.
Drept urmare m-am ales cu laptele demachiant si tonic facial de la Herbagen si cu crema din aceeasi gama.

De crema m-am indragostit iremediabil, cel putin pana la vara cand probabil nu o sa mai am nevoie de atat de multa hidratare.

Asa ca astazi o sa va vorbesc putin despre acest lapte demachiant si tonic facial care contine unt de shea si extract de ceai vrede.

Pe net am citit ca untul de shea are actiune regeneranta, hidratanta, cicatrizanta, calmanta si antirid, iar ceaiul verde contine vitamina C, aminoacizi dand stralucire si tinerete pielii.



Pe ambalajul demachiantului scrie ca are dubla actiune, curata perfect ochii, tenul si buzele de fard si impuritati fara sa irite si contribuie la cresterea tonicitatii si supletii pielii.
Se aplica pe o discheta de bumbac, preluand impuritatile prin miscari circulare.
Mai jos este si lista ingredientelor pe care le contine.


Primul lucru pe care l-am observat la acest lapte demachiant este mirosul. Este putin cam puternic si imi aminteste de unele parfumuri barbatesti, insa pe mine nu ma deranjeaza foarte tare.

Ce imi place cel mai mult la el este ca imi curata bine tenul, il hidrateaza si il lasa atat de fresh incat nu simt nevoia sa clatesc dupa folosire. Totusi o fac din obisnuinta si sa ma simt eu safe. :)

La capitolul curatat machiajul ochilor sta cam prost, mai ales daca este unul puternic. Trebuie sa frec bine sa inlatur tot rimelul, iar daca folosesc creionul de ochi de la Urban Decay clar nu am cum sa-l mai scot cu acest demachiant.
Avand in vedere ca eu zi de zi adopt look-ul no makeup makeup, sunt multumita si nu ma deranjeaza atat de tare efortul suplimentar pe care trebuie sa il depun. Totusi daca aveti reconamdari de un demachiant de ochi bun, I'm all ears. :)

Eu il folosesc zi de zi de mai mult de o luna si sincer n-am consumat nici macar un sfert, deci o sa-mi mai ajunga cateva luni bune avand in vedere ca are 200 ml, asa ca o sa-l trec la categoria plusuri pentru produs.

Eu sunt multumita de el si o sa il recumpar dupa ce il voi termina, dar il voi combina cu un demachiant adecvat pentru ochi.

Hope you enjoyed! Kissez!

  • Digg
  • Del.icio.us
  • StumbleUpon
  • Reddit
  • RSS

0 comments:

Post a Comment