RSS

"It's beauty that captures your attention; personality which captures your heart."

Cute Blog Award :)

In primul rand vreau sa multumesc Oannei, Florinei si Andeei pentru ca au fost atat de dragute si s-au gandit la mine si m-au nominalizat. :) Va pup dulce fetelor! :*


Reguli:
1. Aminteşte persoana care ţi-a acordat premiul printr-un link către blogul ei.
2. Răspunde întrebărilor care însoţesc premiul!
3. Spune ceva despre tine ce nu ai mai spus nimănui pe blog.
4. Premiază câte bloguri crezi tu că merită acest premiu!
5. Asigura-te că anunţi proprietarii blogurilor ca au primit acest premiu!

1. Done :)

 2. Întrebările:
1. Care este produsul de machiaj preferat?
Fondul de ten Revlon Colorstay.

2. Care a fost trend-ul preferat în anul 2011?
Buzele in culori puternice.

3. Care este desertul tau preferat?
Orice are in compozitie ciocolata. :)

4. Culoarea preferată?
Sunt foarte multe, dar in momentul de fata inca am o obsesie pentru mint green.

5. Care este prenumele tău?
Madalina, insa toata lumea imi spune Maddy.

6. Care este ultima melodie pe care ai ascultat-o?
Dupa cum spune winamp-ul meu ultima data am ascultat 2Pac - Hit 'em up.

7. Pisici sau caini?
Ambele. Am deja o pisica, dar imi doresc foarte foarte tare si un caine.
  
3. Spune ceva despre tine ce nu ai mai spus nimănui pe blog.
Hmmm...Ca tot veni vorba de ultima melodie ascultata, Hit 'em up a lui 2Pac este "melodia mea de nervi". Atunci cand sunt foarte suparata este singura care ma calmeaza.

4. Blogul pe care il premiez este al Ilincai. :)

5. Done. :)

Hope you enjoyed! Kissez!

  • Digg
  • Del.icio.us
  • StumbleUpon
  • Reddit
  • RSS

4 comments:

Ilinca said...

multumesc pentru nominalizare:* asta e urmatoarea mea postare:)

Maddy said...

@Ilinca: Cu cea mai mare placere. Abia astept postarea :*

It's Friday Somewhere said...

Si eu te pup dulce!

Florina Pandrea said...

cu mare placere draga mea ! :*:*:*

Post a Comment