RSS

"It's beauty that captures your attention; personality which captures your heart."

Thursday Look: UD Book of Shadows III Series

Chapter III - Where the Wild Things Are


Iata ca a venit si momentul sa inchei seria look-urilor realizate cu paleta de la Urban Decay.
Mi-a facut mare placere sa gandesc look-uri simple cu paleta mea preferata ( mereu o numesc "mandria mea" :D ) si sper ca v-a facut placere sa urmariti aceasta mini-serie.

Here's the final look. :)





Produsele folosite: 


Pentru fata:
- Fondul de ten Revlon Colorstay in nuanta 150 Buff.
- Concealer Flormar in nuanta 03 Light Beige.
- Blush-ul Flormar in nuanta P111


Penrtu ochi am aplicat:
- Urban Decay Primer Potion.
 - NYX Jumbo Eye Pencil in nuanta Milk ( folosit ca baza).
 - Nuanta Smog ( pe toata suprafata pleoapei).
- Nuanta Suspect (in pliu pentru blending).
 - Nuanta Loaded ( in coltul extern).
-Nuanta Kush (pe linia genelor de jos).
 - Am conturat linia genelor de jos cu creionul de la Urban Decay 24/7 in nuanta Zero.
-Am conturat pleoapa cu creionul Flormar in nuanta nr. 801.
- Mascara Max Factor 2000 Calorie in nuanta Black



Pentru buze am aplicat:
- Balsam de buze Carmex
 - Ruj ELF in nuanta Flirtatious.
 

Hope you enjoyed! Kissez!

  • Digg
  • Del.icio.us
  • StumbleUpon
  • Reddit
  • RSS

3 comments:

Ilinca said...

cat imi place verdele:*:*:*pup

Florina Pandrea said...

Ce bine vine verdele acela :*

Maddy said...

@Ilinca si @Pandrea Florina: Si eu sunt innebunita dupa verdele ala :X probabil prin martie o sa mai apara un look cu el pentru ca nu pot sa ma abtin sa nu-l folosesc :D Va pup dulce! :*

Post a Comment