RSS

"It's beauty that captures your attention; personality which captures your heart."

Saturday Likes

     Astazi am fost foarte lenesa si am tot amanat sa scriu postarea asta si acum realizez ca e trecut de ora 8 si ar cam fi cazul sa ma pun pe treaba. Asa ca, if you don't mind, o sa trec direct la subiect. :)

     Prima postare care mi s-a parut super interesanta am gasit-o la Toxic Cupcake. Ne vorbeste despre o metoda de a sterge oja cu sclipici mai usor. Eu sincer ma tot feresc de astfel de oje tocmai din cauza ca e o mare bataie de cap sa le stergi si chiar m-am bucurat sa aflu de aceasta metoda incredibil de simpla. Am permisiunea sa pun si poze din postare, dar cred ca e mult mai dragut sa vedeti direct acolo despre ce e vorba. :)

     La cat de frig e afara, parca nu-ti mai vine sa ti cont de cum te imbraci si te gandesti ca orce tine de cald e bun. Eu cel putin in situatia asta m-am aflat, dar a fost nice sa gasesc astazi pe blogul Iuliei un outfit super cute, simplu, dar de efect si pare si calduros. :) Eu mor dupa gecuta pentru ca pare super cozy. Si cizmele sunt super nice, insa eu inca raman fidela UGG-urilor mele (asta pana incepe sa se topeasca zapada si atunci va trebui sa le tradez cu ceva care nu se uda asa usor).

     Si ultima chestie draguta pe care am vazut-o saptamana aceasta e un tutorial foarte funny pentru Valentine's Day. Mi s-a parut ceva diferit si mi-as dori sa vad mai des astfel de tutoriale. Tipa face niste tutoriale foarte interesante, se axeaza mai mult pe transformari, iar unele din ele te lasa cu cura cascata cand observi cat de aproape de original sunt. :)



Thanx to Toxic Cupcake and Jully With Love for letting me mention them. :)

Hope you enjoyed and don't forget to enter my giveaway. Kissez!

  • Digg
  • Del.icio.us
  • StumbleUpon
  • Reddit
  • RSS

0 comments:

Post a Comment