RSS

"It's beauty that captures your attention; personality which captures your heart."

February Favorites

A venit timpul sa va prezint si pordusele mele preferate din luna care tocmai se termina si am incercat sa nu arat produse din lunile trecute, chiar daca inca le folosesc cu drag, de aceea luna aceasta am mai putine favorite.:)


Gel de dus cu mango si iaurt pentru piele sensibila de la Oriflame.

Am tradat si gelul de dus de la Nivea pentru ca mi-am simtit pielea putin diferita( cred ca frigul a avut multe de spus in privinta asta) asa ca cel de la Oriflame m-a tentat cat de cat. 
Imi place mult cum miroase si senzatia pe care o lasa dupa ce ma spal cu el.


Balsam de buze Carmex+Ruj ELF nuanta Nostalgic+Luciu de buze Rimmel Candy'licious.


A fost combinatia mea preferata toata luna februarie.


Nuanta Roz din Paleta NYX I Dream Of Barbados.


Am folosit aceasta nunata pe post de blush si mi-a placut mult. 


Yves Rocher 360° Lenght Mascara.


Am sechestrat acest rimel de la o prietena pentru mai mult de o saptamana si m-am cam indragostit.
Trebuie neaparat sa-l cumpar si eu. :)


Flormar Eyeliner - Matic.


Pentru ca nu mi-am gasit un demachiant de ochi ok, in machiajul meu de zi cu zi a trebuit sa schimb creionul de ochi de la Urban Decay care se curata incredibil de greu asa ca am ales Creionul retratcabil de la Flormar. Rezista mai bine decat ma asteptam si se curata si mai usor.


Avon Glimmerstick Lip Liner in nuanta Pink Bouquet.



L-am redescoperit luna aceasta si mi-am reamintit cat de mult imi placea atunci cand l-am cumparat.

That was all. :)
Hope you enjoyed si nu uitati ca ma gasiti si pe Facebook si Twitter. Kissez!

  • Digg
  • Del.icio.us
  • StumbleUpon
  • Reddit
  • RSS

2 comments:

It's Friday Somewhere said...

Ce mult imi place trusa de la NYX!!

Maddy said...

@It's Friday Somewhere: Si mie :X Planuiesc niste lookuri cu ea pt luna martie :) Pup!

Post a Comment