RSS

"It's beauty that captures your attention; personality which captures your heart."

Ioana's LOTN

Pentru ca e luni si inca nu mi-a trecut lenea, ce-i drept nici vremea nu ma ajuta prea mult, aman putin postarea pe care vroiam sa o scriu si va prezint cam ce am facut eu sambata seara. :)

Pe Ioana o cunosc din scoala generala, a fost colega mea de banca ani de zile si inca imi este o prietena foarte draga. 
M-am bucurat tare mult ca s-a gandit la mine si m-a rugat sa o machiez pentru ziua de nastere a unei prietene.

Mai jos va las sa vedeti rezultatele, keep in mind ca era seara iar pozele sunt facute fara flash si ca eu inca sunt la inceput si mai am foarte multe de invatat. Dar practice makes perfect. :) 
Acestea fiind spuse sper sa nu ma judecati prea aspru. :)





Hope you enjoyed! Kissez!

  • Digg
  • Del.icio.us
  • StumbleUpon
  • Reddit
  • RSS

4 comments:

Florina Pandrea said...

hei,hei...pentru ca nu am vazut nicio poza destul de mare cu tine am crezut ca esti tu si vroiam sa-ti spun ca esti foarte draguta :X dar in cazul asta iti spun ca ai o prietena draguta :D

Maddy said...

Awww, that's sweet! :* O sa-i transmit :) Si promit ca in curand o sa pun poze si cu mine :) :*:*:*:*

Ilinca said...

foaaaaaaarte nice:* dar tare mult mi.ar fi placut sa vad si un close.up cu machiajul. pup

Maddy said...

@Ilinca: Si noua ne-ar fi placut, dar am facut pozele in graba, iar cele de aproape au iesit blurate rau. Next time o sa fiu mai atenta :) Pup :*

Post a Comment