RSS

"It's beauty that captures your attention; personality which captures your heart."

Thursday Look - UD Book of Shadows III Series

Chapter II - That's Money, Honey!


Am revenit cu cel de-al doilea look din seria Book of Shadows III, inca sunt emotionata cand scriu aceste randuri, dar de data aceasta sunt mai mult decat multumita de cum au iesit pozele. Asta nu inseamna ca am terminat cu experimentarile, asa ca va rog in continuare sa aveti rabdare cu mine. :)

Pentru ca inca sunt la inceput n-am vrut sa ma complic prea tare, cu prea multe culori, dar am vrut sa iasa ceva de efect si usor de facut.

So here's the final look. :)
( Nu-mi vine nici acum sa cred ca postez poze cu parul meu in starea lui naturala.)







Produsele folosite:


Pentru fata am folosit aceleasi produse ca la primul look si anume:
- Fondul de ten Revlon Colorstay in nuanta 150 Buff.
- Concealer Flormar in nuanta 03 Light Beige.
- Blush-ul din duo-ul de la ELF.


Penrtu ochi am aplicat:
- Urban Decay Primer Potion.
- Creion Avon Colortrend in nuanta White ( folosit ca baza).
- Nuanta Money ( pe toata suprafata pleoapei).
- Nuanta Suspect (in pliu pentru blending).
- Nuanta Loaded ( in coltul extern si pe pleoapa de jos).
- Am conturat ochii cu creionul de la Urban Decay 24/7 in nuanta Zero.
- Mascara Max Factor 2000 Calorie in nuanta Black



Pentru buze am aplicat:
- Balsam de buze Carmex
- Ruj ELF in nuanta Nostalgic.
- Royal Gloss de la Rimmel London in nuanta 141 Candy'licious.


My boyfriend s-a jucat cu una din pozele mele si a iesit ceva superb asa ca trebuia s-o impartasesc si cu voi. :)



Hope you enjoyed! Kissez!




  • Digg
  • Del.icio.us
  • StumbleUpon
  • Reddit
  • RSS

4 comments:

Florina Pandrea said...

Esti o draguta <3 :*

Maddy said...

@Pandrea Florina: M-am inrosit toata :*

Unknown said...

suuuuperba!!!!
am zis!
:) te pup!

Maddy said...

@ChicBoutique: Thanx mult! Esti o scumpa! Te pup dulce dulce de tot!

Post a Comment