RSS

"It's beauty that captures your attention; personality which captures your heart."

Monday Randomness: Another ELF Haul

Nu stiu ce beculet se aprinde in creierasul meu atunci cand vede oferte cu transport gratuit ca imediat simt nevoia ca daca nu imi comand ceva in secunda aia cine stie ce se intampla. :)

Asa am patit si cand am vazut oferta celor de la ELF de Valentine's Day si evident am cedat si am comandat cate ceva. M-am abtinut incredibil de mult sa nu-mi iau mai multe, dar vor mai exista oferte de care presimt ca nu voi avea sanse sa nu profit. :)

So this is what i got :)


Blushul in nuanta Pink Passion este singurul produs din gama Studio pe care l-am comandat si sper sa nu regret.
Nuanta este superba,mata si nu atat de turbata pe cat ma asteptam.
Momentan nu l-am incercat decat pe mana si pare putin prafos, dar o sa-l testez mai bine in saptamanile urmatoare. :)


Rujul in nuanta Sociable dina gama Essential este singurul care m-a dezamagit putin.
Pe site parea un roz foarte turbat, insa in realitate pare mai mult o nuanta deschisa de rosu cu destul de mult sclipici.
O sa-i dau o sansa totusi.


Un alt ruj din gama Essential pe care l-am comandat este cel in nuanta Flirtatious si imi place la nebunie.
Miroase superb, nuanta este exact ce imi doream si sincer abia astept sa-l port. 


Mi-am mai comandat si un primer tot din gama Essential, mai mult din curiozitate pentru ca am auzit lucruri destul de bune despre el. Este in nuanta Sheer si pare sa aibe o consistenta ok. O sa revin cu mai multe detalii dupa ce il incerc. :)


Si pentru ca nu puteam sa ma abtin, mi-am comandat si o pensula tocmai pentru ca mi-au placut atat de mult celelalte pe care le am de la ei. Este Eye Shadow Brush tot din gama Essential.


That was all.
Hope you enjoyed si nu uitati ca ma puteti gasi de acum si pe Facebook si Twitter. Kisssez!

  • Digg
  • Del.icio.us
  • StumbleUpon
  • Reddit
  • RSS

0 comments:

Post a Comment