RSS

"It's beauty that captures your attention; personality which captures your heart."

Tuesday Talk: Vizita mea la dermatolog...

...Sau cum am ajuns eu la dermatolog cu o problema si am plecat cu tratament pentru doua :))

Acum aproximativ o luna am observat ca petele rosii de pe obraji care mi-au aparut dupa ce am folosit gelul de curatare de la Nivea, despre care v-am povestit aici, au inceput sa iasa in evidenta foarte tare asa ca mai mult de frica am dat fuga la dermatolog pentru a ma trata cum trebuie.

Toate bune si frumoase, am avut noroc si am nimerit la un medic foarte de treaba, a completat fise peste fise si dupa cateva glume a scos o lupa imensa si a inceput sa-mi examineze pielea. Suuuper, am gandit eu, ditamai lupa imi mai lipsea din fata, cand observ ca se indreapta si spre pielea capului si imi spune ca am matreata. Reactia mea a fost: "Serios?". Aparent aveam matreata fara sa-mi dau seama, dar deh, nenea avea ditamai lupa, eu ce sa observ cu vederea mea de vultur chior :))

Deci in afara de faptul ca trebuia sa-mi tratez petele de pe fata, acum trebuia sa platesc si un tratament destul de costisitor pentru a scapa de matreata pe care nici cand am ajuns acasa n-am observat-o. Si nu doar atat, dar timp de doua saptamani cat a trebuit sa urmez tratamentul pentru ambele probleme, nu am avut voie sa ma machiez si nici sa folosesc balsam sau alte produse de styling pentru par si despre placa sau uscator de par nici nu se mai punea problema. Horror!

Si totusi daca stau bine sa ma gandesc, mi-a fost mult mai usor sa ies din casa nemachiata (poate si pentru ca am purtat zi de zi ochelari de soare) decat necoafata. Se pare ca daca ar fi sa aleg intre fond de ten si placa, mai greu mi-ar fi fara placa. Lucrul asta m-a surprins pe mine, insa acum ma bucur ca sunt mai increzatoare in mine si continui sa ies nemachiata din cand in cand.

In sfarsit acum am si eu tenul cu adevarat curat si nu mai trebuie sa-l ascund sub straturi de fond de ten cu acoperire mare si ma gandesc sa fac in viitorul apropiat o postare cu rutina mea zilnica de ingrijire a tenului pentru ca in sfarsit stiu ce produse mi se potrivesc. 

Cam atata palavrageala pe ziua de azi. :)

Hope you didn't fall asleep reading my post :) Kissez!


  • Digg
  • Del.icio.us
  • StumbleUpon
  • Reddit
  • RSS

0 comments:

Post a Comment