RSS

"It's beauty that captures your attention; personality which captures your heart."

Find of the Month - May

Luna aceasta, "my find of the month" este un produs pe care nu mi-ar fi trecut niciodata prin cap sa-l incerc. Noroc cu matusa mea care isi cumpara tot felul de nebunii si tot ce nu ii place imi paseaza mie, just in case.

Asa s-a intamplat si cu Avon Satin Satisfaction Lip Colour.
Eu il am in nuanta Shimmering Nude si chiar daca in poze pare destul de inchis la culoare, aplicat pe buze ( cel putin ale mele) are o nuanta de genul "my lips but better".


Ceea ce m-a surprins si convins in acelsi timp este ca arata ca un gloss, dar are consistenta de ruj, se aplica foarte usor si nu e sticky deloc si mai si miroase a ciocolata. What more can you ask for? :D

Acum sunt tentata sa incerc si alte nuante, sper doar sa prind o oferta buna pentru ca n-am mai vazut un catalog de la Avon de secole.

Voi l-ati incercat?

Hope you enoyed! Kissez!

  • Digg
  • Del.icio.us
  • StumbleUpon
  • Reddit
  • RSS

4 comments:

Florina Pandrea said...

L-am avut si eu intr-un roz foarte puternic si se vedea super-super pe buze si cum ai spus si tu,chiar avea consistenta de ruj :)

Maddy said...

@Pandrea Florina: uuuu, roz puternic suna bine rau :d Trebuie sa-l incerc si eu :) :*

It's Friday Somewhere said...

Nu l-am incercat:D Preferatul meu de la Avon este unul pentru marirea buzelor , nuanta Honey .

Maddy said...

@It's Friday Somewhere: Si eu il am si imi place la nebunie :D :*

Post a Comment