RSS

"It's beauty that captures your attention; personality which captures your heart."

Friday Tag: 11 Most Used Products

M-am "impiedicat" de acest tag acum ceva timp pe Youtube, cred, sper sa nu ma insel si sa incurc tagurile, anyway deviez deja si nici n-am terminat prima fraza din postare. Sunt kinda all over the place azi asa ca imi cer scuze anticipat. :)
Ce vroiam eu defapt sa spun mai sus este ca am dat de acest tag, mi s-a parut dragut si zilele trecute mi-am amintit de el asa ca m-am gandit ca ar fi nice sa il fac si eu.

Asa ca va voi arata 11 dintre cele mai folosite produse ale mele. :)


1. Gel de curatare din gama Dermo Purifyer de la Eucerin.


2. Crema-gel din gama Dermo Purifyer de la Eucerin.


3. Fondul de ten Revlon Colorstay in nuanta 150 Buff (stiu ca v-am plictisit cu el :D ).


4. No. 7 Quick Cover Concealer in nuanta Medium.


5. Pudra Revlon Colorstay in nuanta Light.


6. Nuanta Suspect din Urban Decay Book of Shadows III.


7. Avon SuperSHOCK gel-eyeliner in nuanta Black.


8. Rimel L'Oreal Volumissime in nuanta Carbon Black.


9. Balsam de buze Carmex.


10. Rimmel Royal Gloss in nuanta Candy'licious.


11. Lotiune micelara Ivatherm.


Taguiesc mai departe pe: 
Ilinca
Liana

Hope you enjoyed! Kissez!

  • Digg
  • Del.icio.us
  • StumbleUpon
  • Reddit
  • RSS

4 comments:

Ilinca said...

eu am gasit carmex doar la tub. tu unde ai gasit la cutiuta?pup

Maddy said...

@Ilinca: La farmaciile HelpNet au balsamul asta de buze in toate felurile in care vine :) Pup

Florina Pandrea said...

Il fac cand am timp,promit!!:*

Maddy said...

@Pandrea Florina: Abia astept :) Kissez!

Post a Comment