RSS

"It's beauty that captures your attention; personality which captures your heart."

Tuesday Talk: Obsessions (1)


Am observat ca in ultima vreme mi se pune pata pe ceva anume ( spre exemplu anul acesta sunt innebunita dupa tot ce e verde) si pana nu am acel lucru sunt mini obsedata. I know I'm a little freak :)

Luna aceasta vreau sa va vorvesc despre obsesia care ma bantuie in acest moment si anume lanturile luuungi, argintii si care au si pandantive dragute.
Asa ca astazi vreau sa va arat cateva care mi-au atras atentia.




Stiu ca acesta e mai mult statement necklace decat ce am descris eu mai sus, dar nu e asa ca e super cute? :D




Mie mi-e greu sa aleg intre ele.
Care este preferatul vostru?

Hope you enjoyed! Kissez!

  • Digg
  • Del.icio.us
  • StumbleUpon
  • Reddit
  • RSS

4 comments:

Corinna said...

mie imi plac cele cu bufnite, stiu ca are toata lumea, dar...:)))
dintre cele alese de tine imi place primul:)

Maddy said...

@Corinna: Si mie imi plac mult cele cu bufnite si tocmai pentru ca are toata lumea nu l-am pus si eu, dar imi doresc neaparat unul :D Te pup!

Florina Pandrea said...

ce lantisoare frumoase ai tu aici :D voi face tagul de la tine astazi :):*

Maddy said...

@Pandrea Florina: Thanx :* Abia astept sa-l citesc :D Pup!

Post a Comment