RSS

"It's beauty that captures your attention; personality which captures your heart."

Thursday Look: Oh So Special Series - Daytime

Daca tot am reusit sa pun mana in sfarsit pe paleta Oh So Special de la Sleek si pentru ca m-am indragostit de nuantele pe care le are, m-am hotarat sa fac o serie de trei look-uri.

Astazi o sa va arat varianta mea de look potrivit pentru zi, foarte soft si natural. M-am abtinut din raspureri sa nu aplic si eyeliner negru (my weakness :D ), dar am vrut ca ochii mei sa para mai odihniti.

Here's the final look. :)







Pentru fata am folosit:
- Fond de ten Revlon Colorstay in nuanta 150 Buff.
- No 7 Quick Cover Concealer in nuanta Medium. 
- Pudra Revlon Colorstay in nuanta Light.
- Blush Flormar in nuanta P111.


Pentru ochi am folosit:
- Primerul de la e.l.f. in nuanta Sheer.
- NYX Jumbo Eye Pencil in nuanta Milk.
- Nuanta 1 din paleta Sleek Oh So Special (aplicata pe tata pleoapa).
- Nuanra 2 din paleta Sleek Oh So Special (folosita pentru blending).
- Nuanta 3 din paleta Sleek Oh So Special (folosita pentru highlight).
- Rimel L'Oreal Volumissime in nuanta Carbon Black.



Pentru buze am aplicat:
- Balsam de buze Carmex.
- Ruj e.l.f. in nuanta Nostalgic.


Hope you enjoyed! Kissez!

  • Digg
  • Del.icio.us
  • StumbleUpon
  • Reddit
  • RSS

2 comments:

Ilinca said...

wow! nici nu zici ca esti tu fara eyeliner negru. pup:*

Maddy said...

@Ilinca: tell me about it :)) Pup :*

Post a Comment