RSS

"It's beauty that captures your attention; personality which captures your heart."

Tuesday Talk: Summer Nailpolishes

Hey gurls! Azi vroiam sa vorbesc despre nuantele in trend pentru vara care a inceput cam devreme dupa parerea mea, cand mi-am dat seama ca as fi foarte foarte fake tocmai pentru ca eu nu tin minte sa fi urmat vreun trend pana acum, sau sa respect "regulile" nescrise cum ca iarna se poarta culori inchise, iar vara cele vesele. Acum spre exemplu port o nuanta superba de albastru electric care teoretic ar trebui sa-mi inspire iarna probabil, insa mie nu-mi da decat impresia ca am cele mai frumoase unghii. Maine urmeaza un mic review la oja despre care va vorbesc. :D

Pana atunci, ca sa nu las postarea nescrisa, am urmat o alta abordare si va voi arata un fel de top 5 al ojelor care imi plac mie foarte mult momentan si care au prioritate fata de resul nuantelor, cel putin luna aceasta. :)


Flormar Supershine nuanta 49.
M-a dezamagit in ceea ce priveste aplicarea si faptul ca am nevoie de trei straturi ca sa arate ok, dar culoarea este absolut superba asa ca pot indura straturile in plus doar de dragul de a putea sa o port.


P2 Color Victim in nuanta 750 Drama este una din ojele "furate" de la o prietena pentru ca are o nuanta superba de corai, dar si pentru faptul ca se usuca incredibil de repede, este opaca de la primul strat si rezista foarte bine.


Despre oja Flormar Neon in nuanta N006 v-am mai vorbit si chiar daca imi ingalbeneste foarte tare unghiile nu ma pot abtine sa nu o port. Poate totusi imi recomandati voi o alta oja galbena care sa nu aiba efecte adverse ca sa zic asa. :)


Cea de-a doua oja "furata" este P2 Color Victim in nuanta Artful si imi pare rau ca n-am reusit sa surprind deloc nunata adorabila pe care o are in realitate. Aici pare mai mult un mint green, insa in realitate este un forest green veritabil. 
Tare as vrea sa stiu daca se gaseste si la noi acest brand de oje.


Last but not least este oja Flormar Supershine in nuanta 29, un babydoll pink superb de care inca nu m-am saturat.


Voi ce nuante purtati pe unghii vara aceasta?

Hope you enjoyed! Kissez!

  • Digg
  • Del.icio.us
  • StumbleUpon
  • Reddit
  • RSS

6 comments:

coco said...

vreau si eu verdele acelaaa...

Maddy said...

@coco: Crede-ma ca si eu il vreau. Deja i-am spus prietenei mele cand se intoarce din Germania vara asta sa-mi aduca neaparat nuanta aia :D Kissez!

Florina Pandrea said...

Foarte frumoase ojele acestea,mai ales cea galbena si cea verde!Chiar reflecta venirea verii :D

Ioana-Carmen said...

Super ojele de la flormar! si au atatea culori frumoase!

Maddy said...

@Pandrea Florina: Ma bucur mult ca iti plac :) :*

Maddy said...

@Ioana-Carmen: Ai mare dreptate. mereu gasesc pe acolo cate o nuanta care sa-mi placa mult :) :*

Post a Comment