RSS

"It's beauty that captures your attention; personality which captures your heart."

Wednesday Review: Quartet Flormar

Facand curat prin mini colectia mea de farduri si incercand sa le organizez cat de cat am dat de Quartet-ul de la Flormar in nuanta P045 si am realizat ca nu i-am facut pana acum un review. Nu-mi dau seama cum am reusit sa uit pentru ca atunci cand un produs imi place din prima il trec pe lista de review-uri imediat si il testez in continuare sa vad daca totusi merita sau nu sa apara pe blog.


Acest Quartet, dupa cum ii spune si numele, contine 4 nuante, 3 dintre ele fiind mate, lucru care m-a determinat sa o si cumpar pentru ca in acel moment duceam lipsa si de nuante mate si de nuante neutre asa ca am impuscat doi iepuri dintr-o lovitura. :) 



Cu toate acestea, surprinzator, nuanta mea preferata dintre cele 4 este cea sidefata, pentru ca are niste irizatii aurii si rosiatice foarte interesante.

Singura nuanta putin mai prafoasa in consistenta este cea mai deschisa la culoare, insa pe mine nu ma deranjeaza deloc acest lucru pentru ca arata foarte frumos pe piele si imi lumineaza minunat zona de sub sprancene.

Lucrul care totusi ma deranjeaza este ambalajul care pare putin prea ieftin, iar mie deja au inceput sa imi cada nuantele din paleta si nu inteleg de ce mai ales ca am avut mare grija de ea. Poate totusi nu au fost lipite cum trebuie.

In schimb pentru banii platiti pe aceste 4 nuante superbe si pigmentate pot sa trec cu vederea si peste acest minus ca sa-i spun asa si voi mai incerca si alte palete din gama lor, dar doar dupa ce imi fac damblaua cu paletele de la Sleek. :)

Va las cu niste swatch-uri care sper sa va ajute cat de cat.

(fara flash)

(cu flash)

Eu recomand aceasta paleta pentru simplul fapt ca este foarte versatila si poti realiza look-uri pentru ocazii diferite chiar si cu atat de putine nuante.

Hope you enjoyed! Kissez!

  • Digg
  • Del.icio.us
  • StumbleUpon
  • Reddit
  • RSS

4 comments:

Ilinca said...

nu sunt lipite deloc ca sa poti sa le inlocuiesti pentru ca se gasesc si individual. pup:*

Maddy said...

@Ilinca: Serios? Eu de ce nu stiam? Foarte tare! Totusi la mine par sa fi fost lipite... Anyway...Thanx ca mi-ai spus :) Pup :*

It's Friday Somewhere said...

E foarte draguta paleta :D

Maddy said...

@It's Friday Somewhere: So true :) Kissez!

Post a Comment