RSS

"It's beauty that captures your attention; personality which captures your heart."

May Haul

Da, recunosc, luna asta am exagerat cu cumparaturile, dar nu regret deloc pentru ca asa am descoperit multe produse super pe care daca nu aveam blogul poate nu le-as fi incercat.

Asadar let's begin. :)

De la Liana am luat cele mai multe produse pentru ca are mereu super preturi, dar si pentru ca imi e tare drag de ea si cand ne intalnim sa imi dea produsele mai stam si la o barfa mica. Ea m-a ajutat sa intru in contact cu produsele de la Sleek si pentru asta nu pot decat sa-i multumesc pentru ca asa intru si eu in randul lumii din blogosfera! :)  Te pup, scumpa!


L'Oreal The Onesweep Sculpting Blush Duo in nuanta Nectar.


Sleek GLO Face&Body Highlighter in nuanta Peach Shimmer.


Wet n Wild I-sparkle in nuanta Paradise.


Paleta Sleek Oh So Special.


Paleta Sleek Sunset.


Ruj Revlon Super Lustrous in nuanta Paparazzi Pink (cel din stanga) si Ruj Collection 2000 in nuanta True Glossy (cel din dreapta).


Pigment Collection 2000 Dazzle Me in nuanta Bedazzle (cel din stanga) si pigment GOSH in nuanta Rosegold.


Am fost si la Sephora si pentru prima data nu m-am putut abtine si am cedat tentatiei de a face ravagii in portofelul iubitului meu si am luat setul pe care mi-l doream de anul trecut si anume Wild Thing de la Too Faced. Acesta contine un primerul pentru fata Primed&Poreless in varianta mini, bronzerul Chocolate Soleil, lip bronzerul in nuanta Sun Bunny si Mascara Lash Injection Pinpoint in nuanta Hot Chocolate.


Am avut marele noroc si matusa mea a primit de la o prietena din Belgia cateva cosmetice si am reusit sa fur ce mi-a placut mai mult si anume, creionul de la Essence in nuanta I Have a Green si rujul tot de la Essence in nuanta Look at me!. :)


De la Hennie am primit ( de la stanga la dreapta) Gloss-ul de la Avon in nuanta Sugar Cane, oja Maybelline mini Colorama in nuanta Electric Blue si Gloss-ul de la Avon in nuanta Honey. Thanx Babygurl!


Am inceput o noua rutina de ingrijire a fetei si mi-am cumparat un nou gel de curatare si o crema-gel, ambele de la Eucerin din gama Dermo Purifyer.


Si pentru ca am cumparat de la farmacia Sensiblu produse in valoare de mai mult de 30 de lei am primit cadou sapunul de la Herbosophy cu unt de shea si glicerina.


Mare damage am facut luna asta, dupa cum spuneam asa ca ar fi cazul sa mai fac o pauza de la atata shopping. :)

Hope you enjoyed! Kissez!

  • Digg
  • Del.icio.us
  • StumbleUpon
  • Reddit
  • RSS

8 comments:

fashion doctor said...

sa scrii review la eucerin.puup

Maddy said...

@modniza: Cu cea mai mare placere. Pup!

It's Friday Somewhere said...

Cat a costat setul wild thing?:D

ps : te-ai rasfatat luna aceasta :*

Maddy said...

@It's Friday Somewhere: M-am rasfatat cat pentru luni intregi :)) Setul Wild Thimg a fost 100 de lei. Kissez!

liana said...

multumesc, esti o scumpa si o draguta, si abia astept sa ne mai intalnim!

Maddy said...

@liana: Anytime! Si eu abia astept sa ne mai intalnim! Pupici!

Elena Nalbaru said...

Sa le folosesti cu placere! Ai facut ceva cumparaturi :D

Maddy said...

@Elena Nalbaru: Multumesc frumos! :*

Post a Comment