RSS

"It's beauty that captures your attention; personality which captures your heart."

Monday Randomness: Noaptea Muzeelor 2012



In saptamana care tocmai a trecut am avut parte de multe realizari care mi-au ridicat moralul enorm. Nu vreau sa intru foarte tare in detalii de ce pentru mine a fost o realizare ca am ajuns la Noaptea Muzeelor organizata anul acesta, dar sunt foarte mandra de mine si vreau sa impartasesc si cu voi cateva impresii cu care am ramas dupa aceasta experienta frumoasa.


In primul rand vreau sa va spun ca nu sunt genul de persoana care este innebunita dupa vizitarea muzeelor, eu mai degraba vreau sa ma plimb pe strazi si sa vad cladiri interesante, insa anul acesta nu am avut scapare si am cedat insistentelor matusii mele de a vizita macar Muzeul National de Arta al Romaniei si nu regret nici macar o secunda ca am ajuns acolo. A fost o experienta interesanta, am vazut opere de arta incredibile si chiar si nici acum nu realizez pe deplin ca am stat langa tablouri si sculpturi nepretuite pe care pana acum le vedeam doar in poze la orele de desen.

O sa va las mai departe cu cateva poze "turistice" ( le numesc asa pentru ca iubitul meu cand le-a vazut mi-a spus ca arat ca cineva care viziteaza pentru prima data Bucurestiul si nu ca cineva care a trait in el toata viata :D )

Ah, si un mic warning, prima data cand postez poze cu mine nemachiata, obosita si plouata asa ca va rog sa nu va speriati prea tare de mine. Sunt constienta ca machiajul ma schimba enorm, dar in sambata aceea furtuna de afara nu mi-a inspirat dorinta de a ma machia. :)

(poza cu una din cladirile mele preferate din oras, imi pare rau ca nu am putut sa o prind in cadru mai mult)


(eu si statuia lui Carol I, cred :D, sper sa nu vorbesc prostii si sa ma fac de ras)

(la o mica pauza)

(spre aripa cu tablouri ale pictorilor straini)

(prima aripa vizitata, cea cu artisti romani, loc unde ne-am petrecut cel mai mult timp si care m-a impresionat cel mai tare)

(asteptand nerabdatoare autobuzul pentru ca acasa la iubitul meu ma astepta mancare buna buna :D )

(niste nori draguti care mi-au atras atentia)

Voi cum v-ati petrecut weekendul acesta?

Hope you enjoyed! Kissez!

  • Digg
  • Del.icio.us
  • StumbleUpon
  • Reddit
  • RSS

0 comments:

Post a Comment