RSS

"It's beauty that captures your attention; personality which captures your heart."

Wednesday Review: Lotiune Micelara Ivatherm

FINALLY! 
Era si timpul sa-mi gasesc si eu un demachiant de care sa fiu cu adevarat multumita. :)
Este vorba despre Lotiunea micelara de la Ivatherm.
Asa ca despre experenta mea cu acest produs va voi vorbi in review-ul de astazi.


Eu am primit mostra de 100 ml impreuna cu revista Unica, daca nu ma insel si ceea ce m-a determinat sa o incerc a fost faptul ca am citit ca este potrivit oricarui tip de ten, chiar si celui mai sensibil, predispus la roseata si alergii.

Teoretic acest produs ar trebui sa demachieze fata in profunzime, sa curete bland, respectand pH-ul natural al pielii, sa inlocuiasca demachiantul clasic si lotiunea tonica si sa curete chiar si machiajul rezistent la apa.



Pana in momentul de fata este singurul demachiant care imi inlatura asa cum imi doresc machiajul ochilor, chiar si cel mai incapatanat creion de ochi dispare cand intra in contact cu el si, cel mai important, nu imi irita ochii deloc.
Eu il folosesc seara, doar cu scopul de a ma demachia si imi lasa fata curata si fresh, dar chiar daca pe ambalaj scrie ca nu are nevoie de clatire eu o fac pentru ca sunt un mic freak. :) Nu imi irita pielea si nici nu se mai inroseste atat de repede ca pana acum.
Nu stiu daca reuseste sa indeparteze si machiajul rezistent la apa pentru ca eu inca nu folosesc astfel de produse.

Il consider, cel putin pentru mine si tipul meu dubios de piele, un demachiant excelent pe timp de vara si il voi achizitiona si in varianta full size cand voi termina aceasta mostra. :)

Singurul minus pe care as putea sa-i gasesc acestui produs ar putea fi pretul, dar am vazut ca sunt destule oferte cand il pot achizitiona mai ieftin.

Hope you enjoyed! Kissez! 

  • Digg
  • Del.icio.us
  • StumbleUpon
  • Reddit
  • RSS

0 comments:

Post a Comment