RSS

"It's beauty that captures your attention; personality which captures your heart."

Friday Tag: Cat costa fata ta?

Am vazut si eu acest tag pe mai multe bloguri pe care le citesc cu drag, dar pentru ca nu m-a taguit nimeni si pentru ca din cand in cand imi place sa fiu putin mai rebela m-am decis sa il fac si eu, mai mult din curiozitate sa vad cat cheltui eu pe fata mea de zi cu zi. :D

Asta imi aminteste de un "domn" care comenta la mine pentru ca avea impresia ca intru inaintea lui sa ma vada doamna doctor la care eram programata si care mi-a spus la un moment dat "Ce frumoasa esti! Unde ti-ai facut fata?" :)) Who says that really? :)) Eu n-am putut decat sa izbucnesc in ras si sa ii multumesc pentru compliment cu toate ca sunt sigura ca nu asta a fost intentia lui. :))

Si acum sa revenim la tag pentru ca vad ca iar ma abat de la subiect. Deja am emotii :))

Fond de ten: Revlon Colorstay (cumparat de aici) - 40 lei


Pudra: Revlon Colorstay (cumparata de aici) - 25 lei


Anticearcan: No. 7 Quick Cover Concealer (cumparat din farmacia SensiBlu) - 35 lei


Kit sprancene: Creion Flormar - aproximativ 14 lei


Primer pentru ochi: E.L.F. (cumparat de aici) - 8 lei


Dunga neagra de la ochi: Avon SuperSHOCK gel eyeliner - aproximativ 13 lei


Mascara: L'Oreal Volumissime - aproximativ 30 lei


Blush: Duo E.L.F. (cumparat de aici) - 18 lei


Iluminator: Sleek GLO Face&Body Highlighter (cumparat de aici) - 35 de lei


Bronzer: Too faced Chocolate Soleil (cumparat de la Sephora) - 110 lei

Ruj - Revlon Super Lustrous (cumparat de aici) - 30 lei


Balsam de buze: Carmex (cumparat din farmacia HelpNet) - 10 lei

TOTAL: 341 lei

Not that bad as zice. Ma asteptam la un damage mai mare in buget. :)

Hope you enjoyed! Kissez!

  • Digg
  • Del.icio.us
  • StumbleUpon
  • Reddit
  • RSS

2 comments:

liana said...

ah, draga mea, rujul nu a fost 30 de lei :)

Maddy said...

@liana: stiu scumpa, dar numai eu am fost asa norocoasa sa-l cumpar mai ieftin, datorita tie :D Pretul acela l-am pus mai mult ca idee pentru ca e minimul cu care il gasesti pe la noi :) Te pup dulce!

Post a Comment