RSS

"It's beauty that captures your attention; personality which captures your heart."

Wednesday Review: Revlon Super Lustrous Lipstick

In ceea ce priveste review-urile am observat ca am cam neglijat rujurile asa ca astazi m-am decis sa va vorbesc despre primul meu ruj de la Revlon, in nuanta Paparazzi Pink pe care il am de la Liana. De la ea am cumparat cele mai cute lucruri la niste super preturi asa ca daca va intereseaza go check her out pentru ca merita. (Disclamer: nu ma plateste pentru ca ii fac reclama :D Doar o apreciez eu foarte mult. )

(fara flash)

(cu flash)


Foarte multa vreme m-am ferit de rujurile roz, pentru ca eu fiind bruneta aveam impresia ca o sa arat ca cea mai mare pitipoanca. Big mistake pentru ca exista atatea nuante de rujuri potrivite pentru toate tipurile de ten si nuante ale parului sa satisfaca toate gusturile.

Asa ca am lasat ideile mele proaste deoparte si cand am vazut aceasta nuanta superba am stiut ca trebuie sa fie a mea. Chair daca rozul este o culoare rece, acest ruj imi da impresia de caldura, poate si datorita particulelor aurii pe care le are.

Rujul este foarte cremos, nu usuca buzele si rezista cel putin doua ore, dar ca sa obtii o nuanta mai puternica ai nevoie de cateva straturi in plus.

Cred ca este primul ruj pe care il am care nu are miros ( sau poate ma inseala pe mine nasul in perioada alergiilor).

Imi place foarte mult si ambalajul care da impresia ca produsul este mult mai scump decat in realitate.

(fara flash)

(cu flash)

Pe mine m-a convins si vreau sa mai incerc si alte nuante asa ca daca aveti recomandari va rog sa nu va abtineti si lasati-mi un comentariu. :)

Hope you enjoyed! Kissez!

  • Digg
  • Del.icio.us
  • StumbleUpon
  • Reddit
  • RSS

4 comments:

Miu Miu said...

E dragut, eu prefer culorile mai mate putin. Pup

Maddy said...

@Miu Miu: Si mie imi plac cele mai mate tocmai de aceea m-am mirat cat de mult mi-a placut aceste :) Pupici!

ABeautyTale said...

Foarte foarte dragut si numai bun pt vara!

Maddy said...

@ABeautyTale: Asa e :) te pup!

Post a Comment