RSS

"It's beauty that captures your attention; personality which captures your heart."

Wednesday Review: Gel de curatare revigorant Nivea

Recunosc! Sunt o persoana care tinde sa lase lucrurile pe ultima suta de metri cand vine vorba de reachizitionarea cosmeticelor. Mereu mi se intampla sa se termine un produs si fix in momentul acela bugetul sa nu-mi permita mare lucru. Asa ca ce fac? Merg in supermarket si iau primul lucru care se incadreaza in buget si mi se potriveste.

Mare parte din timp am noroc si dau peste produse pe care nu le-as fi incercat in mod normal si n-as fi stiut ce pierd.

Nu asta s-a intamplat si in cazul gelului de curatare revigorant de la Nivea.

Pe ambalaj scrie ca acest produs "purifica tenul normal si mixt. Indeparteaza machiajul si murdaria fara a afecta lipidele pielii."
Rezultatul ar trebui sa fie un ten purificat si revigorat.


Timp de o saptamana am crezut ca am descoperit produsul minune.
Dupa demachiere il aplicam pe tenul umed si clateam cu apa calduta. Senzatia pe care mi-o lasa era incredibila, de ten curat, fresh si luminos.

Dupa prima saptamana am inceput sa simt ca ma strange pielea. Avand tenul mixt am crezut ca poate am nevoie de mai multa hidratare. Dupa cateva zile deja imi aparusera pete mici si rosii pe obraji si pielea mea era foarte uscata si se irita repede.

Si uite asa am ajuns de la ten mixt la un ten foarte uscat si incredibil de sensibil.
Inca nu am scapat in totalitate de bubitele rosii, dar apa termala ma ajuta mult si acum nu mai pot iesi la frig fara fond de ten pentru ca ma irit instant.

(Imi cer scuze ca am pozat recipientul gol, dar restul pordusului l-a folosit iubitul meu :) La el n-a avut acelasi efect deci poate sunt eu mai freak :) )


Acum sunt in cautare de prduse care sa se potriveasca noului meu tip de piele and that's a really big challenge. Daca aveti sugestii cu ceva care m-ar ajuta va raman recunoscatoare la nesfarsit. :)


Hope you enjoyed! Kissez!

  • Digg
  • Del.icio.us
  • StumbleUpon
  • Reddit
  • RSS

2 comments:

It's Friday Somewhere said...

Nu m-am impacat niciodata cu produsele Nivea . Ma ustura ochii de la demachiantele lor :|

Maddy said...

Good to know...ca vroiam atunci sa-mi iau si demachiantul si noroc ca m-am razgandit :))

Post a Comment