RSS

"It's beauty that captures your attention; personality which captures your heart."

Thursday Look: Chillin' on 1st of May

Stiu ca a trecut 1 Mai, dar am simtit sa-l sarbatoresc pe blog macar cu un makeup look, chiar daca o fac cu o mica intarziere. :)
Asadar astazi o sa va arat cum m-as fi machiat eu cu minunata ocazie, daca nu as fi avut o mini restrictie de la medicul dermatolog sa nu ma machiez. Credeti-ma ca au fost cele mai lungi 10 zile ever.

Here's the final look. :)







Pentru fata am folosit:
- Fondul de ten Revlon Colorstay in nuanta 150 Buff.
- No. 7 Quick Cover Concealer in nuanta Medium.
- Pudra Revlon Colorstay in nuanta Light.
- Blush-ul din Duo-ul E.L.F.
- Nuanta 4 din Sleek GLO Face&Body Highlighter in nuanta Peach Shimmer (folosita ca iluminator pe pometi).


Pentru ochi am folosit:
- Primer-ul E.L.F. in nuanta Sheer.
- NYX Jumbo Eye Pencil in nuanta Milk.
- Nuanta nr. 1 din Sleek GLO Face&Body Highlighter in nuanta Peach Shimmer (aplicata pe toata pleoapa).
- Nuanta 2 dintr-o paleta mai veche de la Avon (folosita pentru blending).
- Nuanta 3 din paleta de la Avon (folosita ca highlight sub sprancene).
- Am conturat pleoapa de sus cu Avon SuperSHOCK gel eyeliner in nuanta Black.
- Pleoapa de jos am conturat-o cu creionul UD 24/7 in nuanta Ransom.
- Rimel L'Oreal Volumissime x 5 in nuanta Carbon Black.



Pentru buze am folosit:
- Balsamul de buze de la Carmex
- Rimmel Royal Gloss in nuanta 141 Candy'licious.


Hope you enjoyed!Kissez!

  • Digg
  • Del.icio.us
  • StumbleUpon
  • Reddit
  • RSS

7 comments:

coco said...

imi place nuanta creionului !

Maddy said...

@coco: Si mie imi place atat de mult, incat l-a inlocuit pe cel negru in makeupul meu de zi cu zi :)

Ilinca said...

ah cat de mult imi place spranceana din stanga:* te pup scumpa:*

Maddy said...

@Ilinca: Hehe, se vede ca nu mi le mai pensez singura :))

Ilinca said...

nu mai stiu ce am scris in comentariu anterior dar vroiam sa zic spranceana ta stanga:)) (am avut un mic moment blond:D)

Ioana-Carmen said...

super make-up ;)
Fashionspot.ro

Maddy said...

@Ioana-Carmen: Multumesc frumos! :*

Post a Comment