RSS

"It's beauty that captures your attention; personality which captures your heart."

Wednesday Review:Sleek Glo Face and Body Highlighter

A trecut ceva timp de cand n-am mai scris o postare asa tarziu si daca tot stau acum cu vopseaua in cap am zis ca poate ar fi cazul sa las lenea la o parte si sa va povestesc despre un produs care m-a fermecat instant.

Este vorba despre Sleek GLO Face and Body Highlighter in nuanta Peach Shimmer si cum am mai scris in postarea de ieri sunt printre ultimele persoane care le incearca, dar sper sa va prind din urma pentru ca cel putin acest produs m-a convins.


Am avut sansa sa-l incerc datorita Lianei si tin sa-i multumesc pe aceasta cale. :)

Primul lucru care mi-a placut chiar inainte sa vad nuantele a fost ambalajul solid si de calitate, lucru care sincer m-a surprins avand in vedere ca pretul paletei nu cred ca depaseste 35 de lei.
Alt lucru care imi place este oglinda mare pe care o are si pensula care este si ea surprinzator de fina, insa nu cred ca o voi folosi decat in cazuri extreme. :)



Mi s-a parut foarte cute si in acelasi timp foarte folositor mai ales pentru incepatoare faptul ca a venit si cu instructiuni de folosire.


Toate cele cinci farduri sunt sidefatesi au un glow auriu superb care confera un look sunkissed chiar si persoanelor asa palide ca mine. :)
Am deja si o nuanta preferata, cea de-a doua, dar sunt sigura ca voi prinde drag incet incet de toate celelalte.
Paleta este din punctul meu de vedere multifunctionala, pentru ca eu nu o folosesc doar ca highlighter, ci si ca blush sau chiar ca fard de pleoape.


Sper sa se inteleaga ceva din tentativa mea de a face niste swatchuri decente. :)

(fara flash)

(cu flash)

Cum am mai spus, eu sunt indragostita de acest produs,il recomand cu incredere si abia astept sa adaug cat mai multe produse Sleek in makeup bag-ul meu.

Care este produsul vostru preferat de la Sleek?

Hope you enjoyed! Kissez!


  • Digg
  • Del.icio.us
  • StumbleUpon
  • Reddit
  • RSS

4 comments:

Florina Pandrea said...

Arata bine,bine :D

It's Friday Somewhere said...

I like it :X e perfecta pentru vara , poate reusesc si eu sa pun mana pe ea .

Maddy said...

@Pandrea Florina: Arata si mai bine live :)

Maddy said...

@It's Friday Somewhere: Crede-ma ca merita sa pui mana pe ea :)

Post a Comment