RSS

"It's beauty that captures your attention; personality which captures your heart."

May Favorites

Inca 2 zile si spunem la revedere si lunii mai, o luna in care simt ca am realizat ceva si ca sunt pe drumul cel bun, o luna care m-a umplut de optimism si nu-mi doresc decat ca si luna iunie sa-mi aduca aceleasi sentimente pozitive.

Acum lasand palavrageala care presimt ca ar dura o vesnicie, si cum nu vreau sa va plictisesc prea tare, zic sa trecem la produsele pe care le-am apreciat in mod special luna aceasta. 


Despre gelul de curatare de la Eucerin nu am decat cuvinte de lauda asa ca o sa le pastrez pentru un review care sper sa nu se lase prea asteptat.


Acelasi lucru pot spune si despre gelul-crema de la Eucerin asa ca va voi tine putin in suspans.


Oh So Special a fost prima mea paleta de farduri de la Sleek, si nu cred ca mai are rost sa motivez de ce se afla si la favoritele lunii.


Daca tot sunt la capitolul produse Sleek, si GLO Face&Body Highlighter in nuanta Peach Shimmer mi-a lasat o impresie extraordinara despre care v-am si povestit aici.


Si The One Sweep Sculpting Blush Duo in nuanta Nectar de la L'Oreal mi-a placut mult luna aceasta, pacat ca nu se gaseste si la noi, sau cel putin eu nu am vazut acest produs in magazinele noastre.


Oja care mi-a placut enorm luna aceasta este P2 Color Victim in nuanta 620 Artful si abia astept ca in septembrie sa am mai multe nuante de la aceasta firma. :)


Cu produsele Essence am facut cunostinta accum 3 ani cred si am ramas impresionata de calitatea lor, asa ca atunci cand am primit rujul in nuanta Look at Me! si creionul de ochi in nuanta I Have a Green am stiut ca nu ma vor dezamagi si chiar asa a fost. Urmeaza si la ele un mic review. :)


Despre Avon Satin Satisfaction in nuanta Shimmering Nude v-am vorbit ieri si singurul lucru care am uitat sa-l mentionez este ca nu este shimmering aproape deloc lucru care pe mine ma incanta maxim. :)


Si era normal ca nu puteau lipsi ochelarii mei de soare preferati pentru ca in prima parte a lunii mi-au fost indispensabili. Aceasta pereche are si o valoare sentimentala mare si chiar daca as avea varianta originala de la Ray Ban, cred ca tot acestia vor ramane preferatii mei.


Sper ca ati avut o luna frumoasa! :)

Hope you enjoyed! Kissez!

  • Digg
  • Del.icio.us
  • StumbleUpon
  • Reddit
  • RSS

4 comments:

Ioana-Carmen said...

ador culoarea ojei, superba!

Florina Pandrea said...

Ce bine arata rujul de la Essence :D

Maddy said...

@Ioana-Carmen: Si mie imi place foarte mult :) :*

Maddy said...

@Pandrea Florina: Si miroase si super yummy :D :*

Post a Comment