RSS

"It's beauty that captures your attention; personality which captures your heart."

Friday Tag: Versatile Blogger Award

Mereu primesc cele mai cute taguri de la Florina careia tin sa-i multumesc pentru faptul ca mereu se gandeste la mine si ma nominalizeaza. Te pup, scumpa!

Pentru acest tag trebuie sa va incant cu 7 lucruri despre mine. Culmea e ca atunci cand cineva imi spune ceva de genul "descrie-te", mintea mea devine blank pentru cateva secunde, de unde deduc eu ca nu prea imi place sa vorbesc prea mult despre mine, dar pentru voi o sa imi dau toata silinta sa gasesc ceva interesant de spus. :)


So let's get started! :)

1. Sunt zodia Rac si in mai putin de doua luni voi implini un sfert de secol (suna mai bine decat 25 de ani :P ) si momentan sunt extrem de entuziasmata de eveniment, nu pot sa ma gandesc decat la faptul ca imi doresc o petrecere frumoasa alaturi de persoane dragi.

2. Imi doresc extrem de tare sa-mi obtin diploma de makeup artist anul acesta, pentru ca este cea mai mare pasiune a mea si daca reusesc sa fac din ea si un job nu pot decat sa fiu extrem de fericita si implinita.

3. Daca tot sunt la capitolul dorinte, vreau de foarte mult timp sa am un caine, mai exact un Golden Retriever.

4. Sunt cel mai mare critic al meu, foarte rar sunt 100% multumita de ceea ce fac si mama mereu imi spune ca sunt incredibil de perfectionista.

5. Nu intotdeauna am incredere in fortele proprii si am nevoie mereu de cineva care sa ma motiveze.

6. Sunt o persoana sincera, si chiar daca multa lume imi spune ca am de pierdut mare parte din timp din aceasta cauza, eu consider ca e o calitate pe care mai rar o intalnesti in zilele noastre.

7. Iubesc marea si vacanta ideala pentru mine in momentul acesta l-ar include pe iubitul meu, o plaja pustie si mult soare.

Cam atat despre mine, asa ca dau tagul mai departe Ilincai.

Hope you enjoyed! Kissez!

  • Digg
  • Del.icio.us
  • StumbleUpon
  • Reddit
  • RSS

2 comments:

Andreea♥ said...

Vreau si eu un Golden Retriever♥ Te pup

Maddy said...

@Andreea♥: Nu-i asa ca sunt adorabili? :X Te pup si eu!

Post a Comment