RSS

"It's beauty that captures your attention; personality which captures your heart."

Monthly Treat: Paleta Sleek Au Naturel

Stiu ca sunt poate printre ultimele persoane din blogosfera care a auzit atatea despre paletele Sleek, dar nu le-a incercat pana acum. Shame on me! Asa ca in luna Mai m-am decis sa schimb lucrul asta.

Am avut placerea sa incerc un alt produs de la Sleek de care m-am indragostit instant si cred ca de aceea am luat hotararea ca luna aceasta sa ma rasfat cu paleta de farduri Sleek Au Naturel. Am zis totusi sa nu ma arunc la Acid din prima chiar daca e in wishlistul meu de mult timp si sa ma orientez spre ceva ce imi va fi mai folositor acum pentru ca duc lipsa de farduri in nuante neutre.

Sper din suflet sa fie tot ceea ce imi doresc si incet incet sa le pot avea pe toate. :)


Voi cu ce va rasfatati luna aceasta?

Hope you enjoyed! Kissez!

P.S.: Va urez un 1 Mai de vis!

  • Digg
  • Del.icio.us
  • StumbleUpon
  • Reddit
  • RSS

7 comments:

Unknown said...

Amazing shades!

Maddy said...

@Laura: So true :X

Alexandra said...

Au naturel m-a scos din multe incurcaturi,este paleta care trebuie sa o ai in colectie.
Sa o folosesti cu placere!

Lauren said...

E una dintre preferatele mele :D Sigur iti va placea si Me Myself & Eye si Oh So Special. Sa o folosesti cu placere :*

liana said...

eu facusem rost de oh so special :(

Maddy said...

@Alexandra si @Lauren: Sunt sigura ca o sa-mi placa si mai mult acum daca mi-o recomandati si voi. :) :*

Maddy said...

@liana: Nu-i nimic. Nu ma supar deloc pentru ca si Oh So special e pe lista mea :)

Post a Comment