RSS

"It's beauty that captures your attention; personality which captures your heart."

Scoala de Beauty Blogging by L'Oreal

Astazi am aflat si eu prin intermediul blogosferei ca cei de la L'oreal organizeaza o Scoala de Beauty Blogging si primul meu gand a fost "wow, asta e un semn ca trebuie sa ma inscriu si eu" pentru ca folosesc produsele lor de ani de zile si le-am ramas fidela multora din ele.


Stiu ca blogul meu este inca la inceput, dar apreciez enorm ce am realizat datorita lui intr-un timp destul de scurt si sustin in continuare ca daca faci un lucru din suflet nu ai cum sa dai gres, iar prin simplul fapt ca eu pot sa-mi insir gandurile aici este ceva extraordinar.

Simt ca merit sa castig aceasta oportunitate si sper ca si juriul sa fie de aceeasi parere pentru ca foarte rar te mai intalnesti cu ocazia de a invata ceva de la oameni pe care ii admiri si pe care doar visezi sa-i cunosti intr-o zi.

Asa ca draga juriu, daca imi citesti randurile acum nu pot decat sa iti multumesc din suflet si ma simt magulita pentru ca datorita pasiunii mele pentru beauty pot acum, datorita voua, sa am ocazia sa ma dezvolt si mai mult.

Pentru restul bloggeritelor interesate, inscrierile se fac aici.
Va doresc succes si sper sa-mi tineti si mie pumnii.

Kissez!

  • Digg
  • Del.icio.us
  • StumbleUpon
  • Reddit
  • RSS

0 comments:

Post a Comment