RSS

"It's beauty that captures your attention; personality which captures your heart."

Friday Tag: 35 Beauty Questions


SKINCARE

1. Ce tip de ten ai?
Am cel mai dubios ten ever. Este gras, dar in acelasi timp foarte sensibil si predispus la inrosire.

2. De cate ori te speli pe fata zilnic?
De doua ori, dimineata si seara.

3. Ce gel de curatare a fetei folosesti acum?
Gelul de curatare din gama Dermo Purifyer de la Eucerin.

4. Iti exfoliezi tenul? Cat de des?
Spre rusinea mea nu mai tin minte cand a fost ultima data cand mi-am exfoliat tenul.

5. Daca da cu ce exfoliant?
Tare as vrea sa raspund la intrebarea asta, dar nu cred ca mai detin vreun exfoliant.

6. Ce crema hidratanta folosesti?
Folosesc o crema-gel tot din gama Dermo Purifyer de la Eucerin.

7. Ai pistrui?
Da, dar spre norocul meu nu se vad decat vara daca nu ma dau cu fond de ten. :)

8. Folosesti crema de ochi? De la ce firma?
Inca nu am inceput sa folosesc o crema de ochi.

9. Ai avut sau ai tenul predispus acneei?
L-am avut, dar l-am tratat si acum sunt foarte happy de rezultate.



MAKEUP

10. Ce fond de ten folosesti acum?
Cred ca v-am plictisit pana acum de cate ori a aparut pe blog, dar inca folosesc fondul de ten Colorstay de la Revlon.

11. Dar concealer?
Momentan folosesc Quick Cover Concealer de la No.7, insa nu stiu daca e "the one".

12. Iti sti subtonul pielii?
Da. 

13. Ce prere ai despre genele false? Le folosesti des?
Imi plac la nebunie, insa nu am folosit pana acum. Am ochit cateva perechi si abia astept sa fie ale mele. :)

14. Ce rimel folosesti cel mai des?
Cred ca L'oreal Volumissime.

15. Sephora sau M.A.C.?
Sephora, doar pentru ca acolo gasesc mai multe branduri, dar si pentru ca inca nu am ajuns in magazinul M.A.C.

16. Folosesti primer pentru farduri?
Da. 

17. Dar pentru fata?
Nu am folosit pana acum, dar cred ca o sa incep in curand.

18. Care este fardul tau preferat (culoare)?
Nuanta mea preferata este Smog din Book of Shadows III de la Urban Decay pentru ca mereu ma scoate din incurcatura atunci cand ma grabesc. 

19. Folosesti mai des creion de ochi sau tus?
Clar creion de ochi.

20. Ce parere ai despre fardurile pigmenti?
Am cateva, insa nu le-am folosit pana acum. Mi-e putin frica de ele pentru ca imi dau impresia ca sunt foarte messy.

21. Folosesti produse minerale?
Cateodata.

22. Care este rujul tau preferat?
De ieri m-am indragostit de nuanta Paparazzi Pink de la Revlon.

23. Dar luciul de buze?
Si cu asta cred ca v-am plictisit. :) E vorba de Rimmel Royal Gloss in nuanta Candy'licious.

24. Care este blushul tau preferat?
Cel din duo-ul de la e.l.f. din gama Studio.

25. Iti cumperi produse si de pe siteuri?
Da.

26. Iti plac produsele "drugstore"?
Chiar foarte mult. :)

27. Te-ai gandit vreodata sa iei lectii de machiaj?
M-am gandit foarte serios chiar si sper ca anul asta sa-mi indeplinesc dorinta si sa am diploma de makeup artist. :)

28. Numeste "a makeup crime" pe care nu o suporti.
Nu-mi plac sprancenele prea desenate.

29. Iti plac culorile puternice (ruj, farduri) sau cele naturale?
Ambele.

30. Ce celebritate are intotdeauna machiajul impecabil?
Imi place foarte mult de Rachel Zoe. Nu cred ca am vazut-o vreodata nearanjata.

31. Daca ai putea sa iesi din casa cu un singur produs pe fata, care ar fi acela si de ce?
Cred ca as alege rimelul. Imi place sa-mi scot ochii in evidenta. :)

32. Poti parasi casa fara sa fi machiata?
Absolut.

33. Crezi ca arati bine si fara makeup?
Acum da.

34. In opinia ta, care este cel mai bun brand de produse?
Nu cred ca exista "cel mai bun brand de produse". Toate brandurile au produse extraordinare si unele mai putin reusite. Mie imi place oricum diversitatea si nu cred ca as putea sa aleg unul singur.

35. Ce parere ai despre machiaj in general? 
Este greu de explicat in cuvinte. Pentru mine este o pasiune care sper sa se transforme in ceva mai mult. Momentan consider machiajul ca fiind salvarea mea.

  • Digg
  • Del.icio.us
  • StumbleUpon
  • Reddit
  • RSS

0 comments:

Post a Comment