RSS

"It's beauty that captures your attention; personality which captures your heart."

Thursday Look: Oh So Special Series - Date Night

Astazi a venit vremea sa va arat cel de-al doilea look din seria Oh So Special si anume unul potrivit pentru o iesire in oras, seara cu iubitul sau prietenele. :)
Eu sincer l-as purta chiar si in timpul zilei, dar cum deja am realizat un Daytime Look nu are rost sa ma repet. :)

Here's the final look.






Pentru fata am folosit:
- Fond de ten Revlon Colorstay in nuanta 150 Buff.
- No. 7 Quick Cover Concealer in nuanta Medium.
- Pudra Revlon Colorstay in nuanta Light.
- Blush-ul din Duo-ul e.l.f.


Pentru ochi am folosit:
- Primer e.l.f. in nuanta Sheer.
- NYX Jumbo Eye Pencil in nuanta Milk.
- Nuanta 1 din paleta Sleek Oh So Special (aplicata pe toata pleoapa).
- Nuanta 2 din paleta Sleek Oh So Special (folosita pentru blending).
- Nuanta 3 din paleta Sleek Oh So Special (aplicata in coltul exterior).
- Nuanta 4 din paleta Sleek Oh So Special (aplicata ca highlight).
- Avon SuperShock gel-eyeliner (pentru contur).
- Rimel Max Factor 2000 Calorie.



Pentru buze am folosit:
- Balsam de buze Carmex.
- Ruj Flormar True Color in nuanta Holographic.
- Rimmel Royal Gloss in nuanta Candy'licious.


Hope you enjoyed! Kissez!

  • Digg
  • Del.icio.us
  • StumbleUpon
  • Reddit
  • RSS

6 comments:

Nani said...

Hiii Honey I'm watching u for a while! I like your blog and I was thinking...maybe we can follow each other! Tell me what do you think, kisses from Portugal <3

Maddy said...

@Nani: Wow, i love Portugal! Tahnk you so much for your apreciation! Kissez from Romania!

Ioana-Carmen said...

ce dragut! imi place :X

Nani said...

U welcome ;) Look at my new international giveaway *.*

http://beautyandattitude.blogspot.pt/2012/05/sorteio-internacional-international.html

Kisses

Maddy said...

@Ioana-Carmen: Multumesc! :*

Maddy said...

@Nani: Thank you for letting me know! :*

Post a Comment