RSS

"It's beauty that captures your attention; personality which captures your heart."

April Favorites

Another month goes by si simt si eu ca mai e putin si vine vara si ziua mea de nastere :X Can't Wait! :x
Pana atunci va arat si eu care sunt favoritele lunii Aprilie.
Here we go! :)


Flormar Quartet Eye Shadow nuanta P045 a fost prezent in unul din my monthly treats si chiar m-am rasfatat cu el. M-a surprins in mod placut si cred ca merita un review in curand. :)


Despre combinatia dintre oja Flormar Supershine in nuanta 29 si oja Flormar Graffiti in nuanta G13 v-am vorbit aici si inca nu m-am plictisit de ea.



Pe rujul Flormar True Color in nuanta Holographic l-am folosit aici si a fost love at first sight. Mi se pare o nuanta perfecta pentru primavara, asta daca sunteti adeptele culorilor puternice in timpul zilei. 


Mi-am schimbat in sfarsit acum ceva timp concealerul si a reusit sa-si faca si el loc printre preferatele lunii. 
Este vorba de No7 Quick Cover Concealer in nuanta Medium.


Pentru ca vara se apropie cu pasi repezi si vine sezonul cand trebuie sa ne aratam picioarele frumoase in pantaloni scurti si rochite, am inceput de pe acum sa ma pregatesc folosind crema anti-celulitica de la Ivatherm.
Gasiti aici si un mic review la ea. :)


Am primit aceasta lotiune micelara de la Ivatherm in varianta mini imperuna cu revista Unica (sper sa nu ma insel) si m-a convins de la primele folosiri.


Avon SuperSHOCK gel eyeliner nu este degeaba la "Find of the Month"
Imi place enorm.


Acest inel superb l-am primit de Paste de la cea mai dulce babygurl ever.
Thanx sweetie!


Si tot la categoria cadouri de Paste pot sa includ si porcusorul verde din Angry Birds primit de la my boyfriend care le-a gasit la farmacia HelpNet si nu a putut sa se abtina sa nu-l cumpere pentru ca suntem fani ai jocului. :)


Hope you enjoyed! Kissez!

  • Digg
  • Del.icio.us
  • StumbleUpon
  • Reddit
  • RSS

5 comments:

Florina Pandrea said...

Vai,cate lucruri frumoase am vazut aici :)Quadul este superb,rujul numai spun si porcusorul deja il ador !! E foarte cute :)) >:D<

Maddy said...

@Pandrea Florina: Ma bucur ca ti-au placut atatea lucruri :) Si eu sunt lesinata dupa porcusor :x Te pup dulce!

Florina Pandrea said...

Ai un tag de la mine :)

Iohonney said...

cu riscul de a suna complet stupid, nu reusesc sa scot mina din supershock. am tot invartit de capatul ala, dar nu se intampla nimic. ce imi recomanzi?

Maddy said...

@Iohonney: Hey! Sincera sa fiu nu stiu daca au mai multe variante de creioane supershock la avon, insa eu il am pe cel care se ascute. Sper sa te ajute si n-a sunat stupid. Te pup!

Post a Comment