RSS

"It's beauty that captures your attention; personality which captures your heart."

Saturday Likes

.Saptamana aceasta am citit si vazut foarte multe lucruri interesante si mi-a fost greu sa aleg doar trei lucruri despre care sa vorbesc. In mod normal ma hotarasc dupa categoriile: beauty, makeup si fashion ca sa includ tot ce-mi place mie. :)

Pe blogul Oannei am gasit aceasta  postare interesanta despre un rimel handmade.
Avand in vedere ca eu sunt paralela cu mare parte din ce tine de handmade apreciez enorm persoanele care pot face singure astfel de lucruri.
Mi s-a parut interesant ca in compozitia sa se gaseste si uleiul de ricin pe care eu inca il folosec cu sfintenie pe gene in fiecare seara si datorita lui am gene lungi si puternice.
Deci daca v-am trezit cat de cat curiozitatea go check her out pentru mai multe detalii.


Ma uit la blogurile de fashion mai mult ca sa salivez la hainele altor fete si la cum le combina ele, poate imi mai dau si mie niste idei. :)
Dupa felul in care ma imbrac acum (super casual) nu s-ar spune ca sunt super addicted de fashion, dar sunt.
Asa ca eu raman doar cu privitul pana o sa am masina mea proprie si personala :) ca sa pot sa ma imbrac asa cum imi place chiar si in mijlocul iernii si mai ales sa port tocuri  :X

Pe Alina am descoperit-o de putin timp, insa imi place foarte mult stilul ei si, cel mai importatnt, avem cam aceleasi gusturi in materie de haine asa ca vreau sa va arat outfitul meu prefetrat din ultimul timp, adica acesta, pentru ca daca ma apuc sa postez fiecare poza cu cate un outfit de-al ei care imi place nu m-as mai opri. :)
Asa ca va invit sa ii admirati superbele combinatii direct pe blogul ei. :)


Si pentru ca v-am mai spus ca se intampla ceva in creierasul meu atunci cand vad oferte cu reduceri, trebuia sa impartasesc si cu voi ce au pregatit cei de la elf. Oferta este valabila pana maine asa ca profitati maxim de ea. :)
Eu o sa stau cuminte de data aceasta pentru ca saptamana viitoare este ziua iubitului meu si doar pe el vreau sa-l rasfat. :)


A super big hug si thanx to It'sFridaySomewhere si My Silk Fairytale for letting me mention them!

Hope you enjoyed! Kissez!

P.S.: Ioana, stiu ca poate nu ai timp sa citesti postarea aceasta, dar vreau sa-ti urez si aici La Multi Ani fericiti, plin de impliniri si mai ales de iubire si sanatate! Le meriti din plin, scumpa mea!Te pup dulce de tot fmcdb!

  • Digg
  • Del.icio.us
  • StumbleUpon
  • Reddit
  • RSS

2 comments:

It's Friday Somewhere said...

Kisses & Huuugs :*:*:* >:D<

Maddy said...

@It's Friday Somewhere: Right back at you :* >:D<

Post a Comment