RSS

"It's beauty that captures your attention; personality which captures your heart."

Thursday Look: Red Bloded Woman

LA MULTI ANI, fetelor cu ocazia zilei de 8 Martie! :)

Astazi v-am pregatit un look ce pentru mine descrie o femeie adevarata: increzatoare, independenta, puternica, senzuala. Deci automat nu putea sa lipseasca rujul rosu pe care chiar daca nu il port foarte des, ma face sa ma simt ca o diva. :)

P.S.: Va rog sa-mi scuzati firele de par alb(chiar daca am doar 24 de ani, mostenirea genetica isi spune cuvantul). Promit ca la urmatorul look sa nu mai fiu asa "babuta". :)

Here's the final look. :)






Produsele folosite: 


Pentru fata:
- Fondul de ten Revlon Colorstay in nuanta 150 Buff.
- Concealer Flormar in nuanta 03 Light Beige.
-Pudra Revlon Colorstay in nuanta Light
- Duo-ul de la ELF


Penrtu ochi am aplicat:
- E.L.F. Eyelid primer in nuanta Sheer
- Creionul Urban Decay 24/7 in nuanta Zero ( folosit ca baza in coltul exterior).
- Nuanta Perversion (in coltul exterior).
- Nuanta de culoarea pielii din Quad-ul de la Avon (in pliu pentru blending).
- Nuanta cea mai inchisa din Quad-ul de la Avon ( pe trei sferturi din pleoapa).
-Nuanta cea mai deschisa din Quad-ul de la Avon (folosit ca highlight).
- Nuanta Suspect (in coltul intern al ochiului).
- Am conturat linia genelor de jos cu creionul de la Urban Decay 24/7 in nuanta Zero.
- Mascara Max Factor 2000 Calorie in nuanta Black



Pentru buze am aplicat:
- Balsam de buze Carmex
- Ruj Deborah in nuanta 04 Atomic Red



Hope you enjoyed! Kissez!

  • Digg
  • Del.icio.us
  • StumbleUpon
  • Reddit
  • RSS

9 comments:

fashion doctor said...

la multi ani,draga mea! arati minunat! xooo

Maddy said...

@modniza: Multumesc frumos! La multi ani si tie! Esti o scumpa! Te pup! :*

Florina Pandrea said...

nu esti babuta deloc :-w pup si la multi ani >:D<

Maddy said...

@Pandrea Florina: Sweet ca intotdeauna! Te pup dulce si la multi ani! >:D<

Ilinca said...

La multi ani scumpa!!! pup:*

alexia said...

Ce draguta esti! eu nu vad o asemanare cu o babuta! :)
Si eu am aceeasi mostenire genetica!
te pup

Maddy said...

@alexia: Multumesc mult! Te pup dulce! :*

Unknown said...

Frumoooooasaaa!!! Te pup!

Maddy said...

@ChicBoutique: I'm blushing! Hugs and kissez!

Post a Comment