RSS

"It's beauty that captures your attention; personality which captures your heart."

1 Martie...

Deja vad pe Facebook urari cu o primavara minunata and all that stuff si nici macar nu e trecut de 12 acum cand scriu aceste randuri, deci teoretic nu e 1 Martie.

Cred ca pentru mare parte din voi, cand va ganditi la 1 Martie, va vin in minte martisoarele, ghioceii, snurul alb si rosu legat la mana...Insa pentru mine inseamna ceva mai mult si imi cer scuze anticipat pentru ca aceasta postare va fi una mai personala, chiar daca nu are legatura cu tema blogului meu si subiectele pe care le abordez.

Astazi ar fi trebuit sa fie ziua de nastere a persoanei care m-a crescut, dar care nu mai este printre noi de 2 ani si jumatate. Nu-mi vine sa cred ca a trecut atata timp pentru ca ii simt lipsa in fiecare zi si parca am un gol in suflet.
L-am pierdut brusc, fara nici macar un semn ca ceva ar fi in neregula si mi-e greu fara el poate pentru ca era persoana pe care puteam sa ma bazez indiferent de situatie si care ar fi facut orice pentru mine, ma rasfata enorm si putea sa ma linisteasca sau sa ma certe atunci cand greseam cu ceva doar printr-o privire.
Si acum se mai intampla sa-l visez cand mai trec printr-o perioada mai proasta si mereu imi spune ca e langa mine si ca o sa fie bine. Sper din suflet sa fie asa...

Sper ca acolo unde esti ma vezi si esti mandru de mine si vreau sa stie toata lumea ca te iubesc enorm si as da orice sa te mai strang o data in brate.


Inchei aici pentru ca inca doare enorm de tare sa vorbesc despre acest subiect, dar am simtit ca macar asa pot sa-l sarbatoresc intr-un fel.

Va doresc si eu un inceput de primavara frumos si plin de ganduri pozitive.
Kissez!

  • Digg
  • Del.icio.us
  • StumbleUpon
  • Reddit
  • RSS

2 comments:

It's Friday Somewhere said...

O primavara frumoasa sweetie!

Maddy said...

@It's Friday Somewhere: Si tie scumpa! :*

Post a Comment