RSS

"It's beauty that captures your attention; personality which captures your heart."

Saturday Likes

In sfarsit a venit primavara, iar in momentul in care scriu aceasta postare afara este pur si simplu superb si nu-mi doresc decat sa ies si eu putin la aer sa ma bucur de vremea perfecta pentru mine. :) 
Dar inainte de asta voi scrie despre ce mi-a placut sa citesc si sa vad in aceasta saptamana frumoasa. 

Ilinca ne ajuta enorm si ne prezinta trendurile din 2012, de la manichiura pana la haine. 
Toata saptamana stateam cu ochii ca pe butelie pe blogul ei sa vad cand posteza ceva nou in materie de trenduri sa vad daca o sa ma incadrez si eu macar in unul ( nu ca m-ar afecta prea tare daca nu as fi deloc in trend :) ).

Primavara aceasta poate imi voi face si eu curaj sa incerc "color blocking-ul" pentru ca sunt innebunita dupa culori si as vrea sa le port pe toate intr-un outfit daca s-ar putea :)).

Va las si pe voi sa admirati aceasta superba pereche de pantofi realizata de Christian Louboutin, care pentru mine este un zeu in materie de pantofi si vreau sa am in viata asta macar o pereche de pantofi facuta de el.


Ca tot suntem la capitolul trenduri, am vazut aseara tutorialul de mai jos realizat de Sam de la Pixiwoo, si chiar daca e indraznet si nu chiar pe stilul meu, are ceva ce ma face sa-mi placa.


Si cum nu puteam sa inchei postarea fara un outfit care sa-mi placa va las cu cel de aici. Iubesc tare mult combinatia, poate eu as fi ales alti pantofi, insa culoarea pantalonilor m-a dat pe spate. O ador!
Chiar daca nu o mai am la fel de mult la suflet pe Dulce Candy ca la inceputurile ei pe Youtube, inca ii apreciez outfiturile. :)


Va doresc un weekend superb!
Hope you enjoyed! Kissez!

  • Digg
  • Del.icio.us
  • StumbleUpon
  • Reddit
  • RSS

3 comments:

Ilinca said...

puuup tare tare:*:*:*

Maddy said...

@Ilinca: Si eu te pup scumpa! :*

coco said...

eu iubesc culorile tari ! :)

Post a Comment