RSS

"It's beauty that captures your attention; personality which captures your heart."

Wednesday Review: Shills Luxury Chocolate Mask

Astazi va voi vorbi despre un produs pe care eram foarte curioasa sa-l incerc si am avut norocul sa-l castig la giveaway-ul organizat pe Facebook de Choco's Pretty Things careia ii multumesc pe aceasta cale inca o data pentru ocazia acordata. :)

Este vorva de Shills Luxury Chocolate Mask, o masca peel-off potrivita tenului normal spre gras sau acneic.
Din cate am citit eu, se foloseste impotriva acneei, a punctelor negre si chiar micsoreaza si porii. Aceasta curata in profunzime tenul absorband murdaria din pori, indeparteaza excesul de sebum si celulele de piele moarta.

Ingrediente:
 Dark Chocolate, Chocolate, Grapefruit, Caffeine, Rosemary, Oats, Vitamin B5, Calendula extract, Glucose zinc, Phosphorus protein, Vitamin A, Vitamin E, Citrus extract. 


In primul rand trebuie sa vorbesc despre mirosul incredibil de ciocolata pe care il are aceasta masca, incat iti vine mai repede sa o mananci decat sa o intinzi pe fata. :)

Desi are o consistenta mai groasa reusesc sa o intind usor pe fata uscata, evitand zona ochilor, buzelor si a sprancenelor si astept in jur de 20 de minute pana se usuca si o pot indeparta.

Nu pot sa descriu senzatia pe care o lasa dupa ce o folosesc. Este incredibila. Imi simt tenul foarte curat, fresh si luminos. Nu cred ca am avut pielea atat de catifelata dupa nici o alta masca folosita pana acum.
O folosesc o data pe saptamana si simt ca este suficient pentru tenul meu.

O reconamd cu cea mai mare incredere si daca stie cineva unde se gaseste la noi sau de unde o pot comanda mi-ar fi de mare ajutor pentru ca o sa-mi lipseasca enorm dupa ce o voi termina.

Hope you enjoyed! Kissez!

  • Digg
  • Del.icio.us
  • StumbleUpon
  • Reddit
  • RSS

6 comments:

coco said...

cum te abtii sa nu o papi :)?????
am si eu un gel de dus , un unt de corp...tot timpul ma miros :)))

Maddy said...

@coco: Pai e simplu :) Cat timp stau cu masca pap si niste ciocolata :D Te pup!

sunshine said...

Hei:)
Am gasit-o aici: http://www.ebay.com/itm/SHILLS-Luxury-Chocolate-Peel-Off-Face-Facial-Mask-Deep-Cleansing-Anti-aging-BNIB-/170795566796?pt=UK_Health_Beauty_Skincare_PP&hash=item27c43586cc#ht_921wt_1110
Eu oricum am planuit o comanda pe ebay prin aprilie sau mai. Vreau sa-mi iau un alt BB cream si sigur voi lua si masca asta, suna foarte bine descrierea ta.
Mersi pentru pont:*:*

Maddy said...

@sunshine: Cu cea mai mare placere. Si eu sunt in cautare de un BB cream bun. Poate ma anunti si pe mine cand vrei sa faci comanda pe ebay :) Te pup!

sunshine said...

Da, desigur, bine ca ai zis:* Te voi anunta:*

Maddy said...

@sunshine: Thanx mult de tot! :*

Post a Comment